Španělsko - Primera División 2004/2005

05.12.2004 19:00 CET
14. kolo

Villarreal CF   -   Real Madrid

0 : 0 (0:0)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 3.40 - 3.20 - 1.90
Real nastoupil v kombinované sestavě ve Villarrealu a mohl být nakonec rád za zisk jednoho bodu. V tabulce druzí Merengues tak ztrácejí na Barcu už 9 bodů. García Remon, kouč bílého baletu, nechal sedět Roberto Carlose s Raúlem, po zranění se do základu nedostal ani Zidane. Figo s Gutim byli v disciplinárním trestu. Za domácí nastoupil poprvé Luciano Figueroa (Lucho). Lépe začal Villarreal, v šesté minutě se dostal k míči Javi Venta, ale nasměroval svou střelu vedle. Stejně se vedlo i na druhé straně Ronaldovi, který takto spálil dvě šance během jedné minuty. Owen si užíval základní sestavy, obešel dva obránce, předložil Ronaldovi, ale ten o míč přišel. Do šance se už už dostával po Javi Ventově pasu Sorín, ale Pavón před ním včas míč odhlavičkoval. Velkou šanci nabídl soupeři svou chybou Casillas, ale Guayre nedokázal dopravit odražený balon do poloopuštěné branky. Největší šanci Realu nevyužil Solari, jeho střelecký pokus zblokoval jeden z obránců na roh.

Ani v druhé půli se diváci branky nedočkali, do šancí se však dostával jen Villarreal. Arruabarrena netrefil zblízka branku, nepřesně střílel i Figueroa. Stejný hráč v další šanci jen těsně minul Riquelmeho centr. Real dvakrát výrazně podržel Casillas. Nejprve zneškodnil fantastický volej Cazorly, poradil si i s nebezpečným trestným kopem Riquelmeho, který vyrazil nad břevno. A když už se konečně trefil dvanáct minut před koncem hlavičkou debutant Figueroa, sudí branku pro sporný ofsajd neuznal.
Autor: Radek Nosil
Počet zobrazení: 1420
Komentáře (97 / 0 nových)
antimadrista
28.11.2004 11:54
#
2:1,
HOST*Mára
28.11.2004 12:23
#
tady to vidim na plichtičku 1:1 nebo 2:2
Dr. Kyslík
28.11.2004 12:47
#
Asi to bude remíza, ale doufám v 1:0.
HOST*
05.12.2004 13:19
#
Vubec, Real je sejme a poveze si tri body. 0:2
g-unit
29.11.2004 19:11
#
Taky myslim že to bude remiza ale doufál v 0:4
g-unit
30.11.2004 22:03
#
Kyslíku někdo ti přivrěl kylík že nepíšeš napsal jsem 0:4 tak co ty na to hm?
R.CARLOS
01.12.2004 04:17
#
Vilarreal tet neni to co byli minulí rok.Mužeme i vyhrát(asi)
Dr. Kyslík
01.12.2004 13:57
#
Já na to, že si můžeš myslet co chceš
Dr. Kyslík
01.12.2004 15:37
#
Lépe řečeno můžeš doufat v co chceš.
exmafie
01.12.2004 15:23
#
Souhlas s R.Carlosem,Villareal teď docela tápe,tak máme šanci se u nich chytit,hlavně nedělat chyby a nepoužívat Beckhama jako defenzívního hráče...Kyslíku,co pro tebe znamená víc:nenávidět Real nebo milovat Barcelonu????
Dr. Kyslík
01.12.2004 15:29
#
Já proti Realu nic nemám A co jsem zas řekl tak hrozného, že mi tohle píšeš? jen že doufám v to že prohrajete což by bylo pro Barcu dobré.
exmafie
01.12.2004 15:32
#
No,tak nějak jsem to myslel na vás všechny barceloňáky,ale byls první kdo se mi připletl do klávesnice...
Dr. Kyslík
01.12.2004 15:38
#
Asi je pravda, že m,i nenávidíme Real víc než vy Barcu, podle příspěvků tady.
R.CARLOS
01.12.2004 15:46
#
Ale to neni vubec pravda!Neni žádni klub na svete kterou bych tak nenávidel,nesnášel jak je BARCA. Na druhím míste je Bayern München
exmafie
01.12.2004 15:53
#
Popravdě řečeno,to jak hraje Barca je mi celkem jedno (pokud nehraje proti nám),jinak v prvé řadě sleduju výsledky Realu,když hrajeme špatně my tak je to prostě špatný...Ale tak dva roky zpátky jsem nesnášel Barcelonu nejvíc ze všech klubů,možná že doteď jak jste hráli druhé housle jste mi byli jedno a teď se ta nenávist zase dostaví,uvidíme A Bayern mi ani nějak moc nevadí,docela mu fandím,nejvíc nesnáším AC Milán,ikdyž musím samozřejmě uznat,že mají dobrej tým a nejlepšího útočníka:INZAGHIHO..........to byl vtip,myslel jsem Shevchenka..
Dr. Kyslík
01.12.2004 17:47
#
No jde to vidět, zatímco R.CARLOS když nadává, převážně na Barce, ty nadáváš na fanoušky Barci.
R.CARLOS
02.12.2004 04:23
#
Čvyrikali ptáci,že Perez chce Van Bommela a Robinho je už na 95% náš. Jo a Luisao taky je v pláne
Dr. Kyslík
02.12.2004 14:02
#
TO jsem teda zvědav...
exmafie
02.12.2004 15:07
#
No,ti ptáci letěli i okolo mého okna a taky jsem to zaslechl,tak uvidíme....
antimadrista
02.12.2004 17:31
#
I kdyby, tak co?
Dr. Kyslík
02.12.2004 19:19
#
Jo! My totiž budeme mít Batistutu
R.CARLOS
02.12.2004 21:25
#
Ahhh...Batogol je už starej.Neveřim tomu.
antimadrista
02.12.2004 21:42
#
Je ale osvedcenej a nemuze zklamat.
Dr. Kyslík
02.12.2004 22:01
#
Já ho chci a moc! Mnohem víc než Tomassona, věk v případě půlročního hostování moc roli nehraje, navíc v Kataru doslova září ( já vím že je to rozdíl než v Evropě, ale ani v Kataru to není jen tak dát 25 golu v 17 záapsech ) . Musí přijít.
HOST*yarda
02.12.2004 22:59
#
A Luisao místo koho, proboha??? S Batistutou bych se nechlubil, konečně se vám budeme moct smát, že máte v klubu důchodce
Dr. Kyslík
03.12.2004 17:02
#
To jo no, to by ale ukazovalo, že mocv fotbalu nerozumíte. Znova opakuju, že v případě půlročního hostování nehraje věk velkou roli, tak se klidně smějte hlupáci, Batistuta je jeden z nejlepších útočníků devadesátých let a taky začátku tisíciletí.
merengues
05.12.2004 14:07
#
Hlupák jsi ty. To jsi neviděl jeho poslední dva roky v Římě? Smutný pohled
Dr. Kyslík
05.12.2004 19:15
#
Zas to nebylo tak špatný, tak se mu chvíli nedařio no, stále je skvělý a pevně doufám, že přijde. A jestli přijde...no tak se máte na co těšit.
antimadrista
04.12.2004 15:56
#
Jen ale na půl roku
HOST*yarda
03.12.2004 00:01
#
Hm, vypadá zajímavě: Casillas-R.Bravo-Samuel-Helguera (Pavón)-Salgado (Aberloa)-Solari-Celades-Javi Garcia-Beckham-Owen-Ronaldo. Chudák Moro, už o něj asi příjdem Jinak jsem zvědav, navíc možná budeme mít ulehčenou situaci, protože není zdravotně zcela v pořádku Riquelme ale určitě se bude snažit nenechat si utkání s Madridem ujít
exmafie
03.12.2004 00:25
#
No,jen aby hrál ten Helguera,ta záloha vypadá hodně zajímavě,popravdě řečeno se mi tam líbí Celades a Solari a David vpravo...
antimadrista
04.12.2004 15:58
#
Náš Riquelme vám zatopí
HOST*
04.12.2004 10:55
#
Jo aha Raul hraz nebude???To je snad vtip ne???Trosku to mu nerozumis,pockej az skonci Figo,Zidane,Beckham!!!To bude tym snu!!!Casillas-Salgado-Samuel,Woodgate,R.Carlos-Robinho,Celades,Guti,Solari-Raul-Owen(Ronaldo)
jiri - fcb
05.12.2004 08:36
#
Nevím, ale můj "tým snů" tohle teda 100%ně není
HOST*yarda
06.12.2004 21:30
#
Hm, tak ti to trochu opravím: Casillas - Salgado - Samuel - Woodgate - Robinho (?)- Van Bommel - Mascherano - Joaquín - Owen (Raúl) - Ronaldo (Morientes). Trochu utopie, ale snít je krásné
antimadrista
05.12.2004 09:56
#
Sestava, která vládně Evropě: Valdes-Gio,Oleguer,Puyol,Belletti-Xavi,Marquez,Deco-Ronaldinho,Eto'o,Giuly
R.CARLOS
05.12.2004 11:15
#
Zatím vypadá,že opravdu vy máte ten Dream Team ale ješte si musíme počkat jestli toho bude i nejakí LM. Když ste už purazili celou Evropu ta no comment
HOST*Sonny
05.12.2004 14:03
#
Dobrej vtip antimadristo, snidals vtipnou kasi?
antimadrista
05.12.2004 16:52
#
A ne snad? Španělská liga je nejkonkurentnější ligou v Evropě a tam sme první o 10 bodů! A v LM bez potíží postupujem.
Dr. Kyslík
05.12.2004 17:11
#
Teď jsto teda moc netrefil Antimadrista má pravdu.
HOST*Sonny
05.12.2004 23:46
#
Nemyslim.Vyrovnanejsi liga je v Italii. a Chelsea nebo Juve sou na tom lip
Dr. Kyslík
06.12.2004 00:20
#
Kolik má Juve náskok? 4body? A Chelsea? 5? My devět. A všichni už maj zajištěnej postup v Lm, tak kde jsou na tom líp?
HOST*Sonny
06.12.2004 09:36
#
No, tak se to pokusim nejak oduvodnit Nemuze brat o kolik ten tym vede bodu, kazda liga je jina, hraje se jinym stylem atd... . To bych tady mohl napsat, ze FC Bruggy vedou o 7b. a sou kvuli tomu lepsi nez Chelsea,myslim ze ne?Kdyztak se radsi podivej na statistiku
Juve 14 11 2 1 27:7 35b.
Chelsea 16 12 3 1 31:6 39b.
Barca 14 11 2 1 30:8 35b.

Moc velkej rozdil tam neni, ne?
Tak dal beru to i podle zazemi a hloubky tymu, vyrovnanosti lavicky atd... z toho me vychazi 1.Chelsea,2.Juve,3.Barca
antimadrista
06.12.2004 09:42
#
Když se tak vyžíváš v číslech, tak bys do toho měl započítat i to, že nám chybí 5 hráčů a i přesto vedem ligu o 9 bodů! Nemyslim si, že kdyby Chelsea a Juventusu chybělo 5 hráčů, tat jsou tam kde sjou.
HOST*Sonny
06.12.2004 11:38
#
Tak to uz sou moc velky spekulace.Kdyby na strome rostly hriby, tak se pro ne nemusime zhybat Tak si nemate kupovat hrace nachylny na zraneni
Dr. Kyslík
06.12.2004 12:24
#
Si děláš srandu, ne? Pro jednoduchost jsem italskou, anglickou i španělskou ligu hodnotil stejně. Nevím proč tam plácáš vyrovnanost lavičky, to jsou spekulace, to si nech. Fakta jsou jasná. Postupujem dál v LM, vedeme ligu o 9 bodů, tak kde jsou na tom líp??????
HOST*Sonny
06.12.2004 12:40
#
No vidim,ze to s tebou neni lehky.Sledujes nejakej jinej tym nez Barcu? Ja fotbal sleduju hodne a hodne na nej sazim a dost to sype, tak mam prehled o sile tymu. Takze tim si chtel rict ze tym kterej vede ligu o 9 bodu je lepsi nez tym kterej vede ligu o 4 body a statistiku maji uplne stejnou? Tomu ani sam neveris Btw tym nejsou jen hraci, to si uvedom
Dr. Kyslík
06.12.2004 19:36
#
no to je možná hezký, že na něj vsáziíš, ale ty mícháš jablka s hruškami. Spojení "jsou na tom líp" je úplně něco jiného než spojení "jsou lepší," víš? Když řekneš "jsou na tom líp" tak by se měli počítat jen fakta. Nemůžeš říct, že Barca je na tom líp než Chelsea nebo naopak, když oba týmy vedou suveréně ligu a mají zhruba stejné výsledky. v čem má Chelsea lepší pozici? A Juve? síle náhradníků? Ale to už je zas otázka "kdo je lepší" a ne "kdo je na tom lípů," to je totiž sakra rozdíl.
Teď nevím, jestli jsi pochopil, co jsem napsal, pač jsem to napsal trochu složitě
Abych to shrnul: Juve ani Chelsea nemají v čm být na tom líp, říkat, že jsou na tom líp kvůli lepšímu skore, ty ses zbláznil.
joa ještě něco: Nikde jsem nenapsal, že jsmen na tom líp než Chelsea nebo Juve, to nevím, kdes vyčet
HOST*Sonny
06.12.2004 20:35
#
K tomu slovickareni sem se uz vyjadroval Taky sem nikde nepsal, zes to rikal ( tu tvoji posl. vetu) "Jsou lepsi" sem uvedl v souvislosti s uplne necim jinym Takze secteno podrtzeno si me k tomu nic nerekl
Dr. Kyslík
06.12.2004 20:53
#
tak to asi neumíš číst "to bych taky mohl říct, že Bruggy jsou na tom líp než Chelsea...""
Tys mi totiž nenapsal rozumný důvod, proč by měli Chelsea s Juve být na tom líp než my. Promiň, ale zázemí s tím nemá nic společného. Juve nemá na tom být v čeml íp. Vedem tabulku, postupujem dál, tak v čem? Nebo chceš říct, že anglická a itaslká liga jsou lepší než španělská??? Já fakt nevím, kde si vyhrabal takovou blbost.
Kdyby teoreticky Everton vedl liu, tak bys taky napsal, že Chelsea je na tom líp, protože má vyrovnanější lavičku a lepší zázemí???
Dr. Kyslík
06.12.2004 20:57
#
"Takze tim si chtel rict ze tym kterej vede ligu o 9 bodu je lepsi nez tym kterej vede ligu o 4 body a statistiku maji uplne stejnou? Tomu ani sam neveris"..tohle jsem zkopiroval, až budeš říkat, že si nioc podobného nenapsal.
HOST*Sonny
07.12.2004 09:31
#
1.No vidim ze to s tebou nema cenu Duvodu sem ti napsal dost,tvoje reakce byla takova, ze si k tomu prd napsal,udelals kolem toho jen omacku, tak uz se o tom bavit nebudu
2. To o cem pises celou dobu, myslim tim ty body, tomu se rika aktual.forma
3.Jeste si nenapsal jestli se zajimas jen o Barcu nebo ne
4. Prispevek Dr. Kyslík, 06.12.2004 20:57:44
napsal sem to skutecne ja, ale uplne k necemu jinymu
to byl priklad
Dr. Kyslík
07.12.2004 17:03
#
Tak mi to teda zopakuj, když jsem tak blbý, že jsem si ničeho nevšiml. Ta tvá logika je stejně zajímavá. Prosím, napiš mi, jakm, když BArca vede ligu o devět bodů a postupuje v LM, jak na to může být někdo líp???? TY ses zbláznil. Nebo že by na tom byl Juve líp, kvůli tomu, že má lepší zázemí? Tos vtípkoval, ne?
PS: Prostě si napsal, že tvrdím, že Barca je na tom líp, z toho neutíkej, to je jasně čitelný. Takže možná místo toho, aby si v každé druhé větě zdůrazňoval, jak já tomu nerozumím a ty že o fotbale něco víš, protože chodíš sázet a "dost to sype" tak bys mohl napat něco smysluplnýho.
HOST*Sonny
07.12.2004 19:42
#
Nemam zapotrebi lhat, kdyz uz narazis na to my sazeni
Ano Barca vede ligu o 9 bodu,podle tebe Juve jen o 4 a Chelsea jen o 5. Takze podle tebe na tom nikdo lip bejt nemuze? Psal sem, ze tym neni jen o tech hracich, kteri hraji, nebo sou na stridacce. Tym jsou hraci+vedeni+treneri+trener a dalsi lidi co jsou v nem zamestnani.
Dle me Chelsea a Juve maji lepsi zazemi nez Barca. UZ TO CHAPES TO JE VSE OC TU BEZI
Dr. Kyslík
07.12.2004 21:35
#
Tak v tom případě jsi nebyl schopen říct, co chceš, pač si mluvil o něčem jiném.
HOST*Sonny
07.12.2004 22:45
#
Tak se podivej na prispevek ode mne HOST*Sonny, 06.12.2004 09:36:55
Posl.odstavec
Dr. Kyslík
07.12.2004 17:04
#
"Duvodu sem ti napsal dost,tvoje reakce byla takova, ze si k tomu prd napsal,udelals kolem toho jen omacku, tak uz se o tom bavit nebudu"...spíš už nemáš co říct
Dr. Kyslík
06.12.2004 19:41
#
Jsou na tom líp díky zazémí...tak to už je fakt síla.
antimadrista
06.12.2004 09:34
#
Španělskej průměrnej klub by klidně dokázal porazit nejlepší italskej tým.
HOST*yarda
06.12.2004 09:55
#
Kecy v kleci
antimadrista
06.12.2004 21:12
#
Uvidíme ve středu
exmafie
06.12.2004 11:34
#
Jo,to nám předvedla Barca v Miláně...
Dr. Kyslík
06.12.2004 12:25
#
Nebo na na Nou Campu...a v obou zápasech jsme byli jasně lepší.
HOST*yarda
06.12.2004 21:32
#
Ale to by vám, holenkové, bylo platné jak farářovi příro, v součtu by šel dál Milán, a vy byste si výsledný dojem mohli strčit tam, kam slunce nesvítí (jako třeba loni s Celtikem). Skupiny LM jsou ještě sranda, K.O.systém něco jiného
Dr. Kyslík
06.12.2004 21:35
#
Jenže ono se vyřazovacím způsobem nehrálo, takže je celkem jedno k čemu by nám to bylo bývalo bylo. Takhle to byl akorát trapas pro AC, který rozhodně nepřipomínal hru velkoklubu.
HOST*Sonny
06.12.2004 12:34
#
Tak to uz je na me moc Tak proc Barca prohrala na AC, Villareal(prumer) remizoval na Laziu(prumer) ?
Dr. Kyslík
06.12.2004 18:10
#
PRottože měla smůlu a byla jasně lepší, což dokázala o 14 dní později
antimadrista
06.12.2004 21:11
#
Lazio je spíš nadprůměrnej italskej klub.
exmafie
07.12.2004 00:18
#
Tos nemyslel vážně,že ne....
antimadrista
07.12.2004 15:29
#
Myslel, proč bych nemoh?
HOST*Sonny
07.12.2004 09:19
#
Lazio uz davno neni to co driv Tak zkusim jeste Valencia-Inter
antimadrista
07.12.2004 15:30
#
No a co? Co tim chceš říct? Valencia je velkoklub.
HOST*Sonny
07.12.2004 16:14
#
Je to reakce na tento prispevek
antimadrista, 06.12.2004 09:34:31
Španělskej průměrnej klub by klidně dokázal porazit nejlepší italskej tým.

antimadrista
07.12.2004 19:45
#
No...to je pravda.
Dr. Kyslík
05.12.2004 20:58
#
0:0...9 bodů...co víc říct? Snad jen že vás od Espanyolu dělí jen skore.
jiri - fcb
05.12.2004 20:59
#
Pánové, Real jen remizoval, takže máme náskok už 9 bodů. Pokud na nás nesedne nějaká velká krize, tak už bychom to mohli udržet
Barca forever
g-unit
06.12.2004 11:18
#
Počkej mi se ještě rozjedem
Dr. Kyslík
06.12.2004 19:44
#
Do druhé ligy
g-unit
09.12.2004 11:07
#
vtipný jak drát v prdeli
Dr. Kyslík
10.12.2004 00:06
#
trochu se mi zdá, že máš dost malou slovní zásobu, pač tohle opakuješ celkem často.
g-unit
10.12.2004 15:17
#
Tohle sem tu ještě neřek
Dr. Kyslík
10.12.2004 22:09
#
Tak že by to byl bakero? No někdo tobě podobný to byl, každopádně to není moc originální.
HOST*yarda
05.12.2004 22:33
#
Hm, bylo naprosto jasné, kde jsou hráči myšlenkami Chápu to u těch, kteří budou v Římě hrát, ale u náhradníků? Žeby pokyny z lavičky na udržení nuly vzadu? Přece nejsme AC, kur.a Absolutorium a kapitánskou pásku zaslouží jedině "San Iker", vytáhl za obranu zase dost kaštanů z ohně Nejmenovaný katalánský klub stáhnul 18 bodů náskoku, proto nechápu, proč fanoušci stejného klubu chč.... blahem, když mají na svého konkurenta bodů teprve devět.
Dr. Kyslík
05.12.2004 22:39
#
A furt jeden a ten stejný argument My nejsme vy, abychom začli hrát jak real loni. Navíc máte víc odehraných zápasů doma než my, takže ještě náskok zvýšíme...doufám.
taky si trošku zapřemýšlím: by mě zajímalo, kde byste v tabulce byli, kdyby vám chybělo 5-6 hráčů ze základu, jako nám.
HOST*yarda
05.12.2004 23:15
#
Hm, ale s těmi 5-6 hráči základní sestavy pláčeš na špatném hrobě, to se obrať na toho, kdo má na starosti fyzickou přípravu Barcy My postrádáme Woodgatea už celý podzim a taky kvůli tomu nebrečíme, i když ho potřebujeme jako sůl
Dr. Kyslík
06.12.2004 00:18
#
Jono, my bychom asi taky nebrečeli, kdybychom postrádali jen jednoho hráče, ono je to trochu rozdíl jesti jeden nebo pět A je to jen smůla, není to ničí chyba
exmafie
05.12.2004 23:28
#
Ale ale,od tebe bych "kdyby" nečekal...
Dr. Kyslík
06.12.2004 00:22
#
Jenže já to říkám v rozumné míře a ne v každé druhé větě
antimadrista
06.12.2004 09:37
#
Já ti řeknu kde by byli, byli by tak okolo 10.místa
exmafie
06.12.2004 11:38
#
Okresní přebor by jsme hráli,ne????Už se trochu uklidni....
Dr. Kyslík
06.12.2004 12:27
#
On tak zas moc nepřehání...na 10. místo ztrácíte 6 bodů. Bez Salgada, Figa, Owena, Carlose, Helguery...to bych byl zvědav, ale je pravda, že asi nemá cenu takhle spekulovat, to je blbost.
PvD
06.12.2004 16:20
#
Souhlasim. Zopakuju jenom to, co sem tady psal už několikrát. Spekulovat nemá cenu vůbec a už vůbec ne po 14ti kolech z 38! Nejdůležitější je konečná tabulka!!! Do konce je půl roku a za tu dobu se může stát všechno. Věřim, že to zlomíme a že to bude co nejdřív!
antimadrista
06.12.2004 21:14
#
Já jsem zcela vyrovnanej člověk.
HOST*yarda
06.12.2004 21:34
#
Tak já v tom připadě zase královna ze Sáby
antimadrista
06.12.2004 22:01
#
Tak to se klanim...
exmafie
07.12.2004 00:19
#
Tak to bys měl,páč yarda nekecá...
antimadrista
07.12.2004 19:46
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
24.04. Sevilla hledá sportovního ředitele
Nového sportovního ředitele hledá Sevilla. Andaluský celek, jemuž se zejména na ligovém poli nedaří podle představ, odvolal z funkce Oscara Ariase, zatímco kouč Vincenzo Montella zůstává ve funkci. (lequipe.fr)
24.04. Sochaux bude spolupracovat s Alavésem
Dohodu o spolupráci oficiálně potvrdily Sochaux a Deportivo Alavés. Španělský celek má mužstvu z Ligue 2 pomoci umořit část dluhů a na oplátku bude chtít pomoct ze sportovní stránky. (lequipe.fr)
24.04. Spalletti nechce přijít o Brozoviče
Kouč Interu Milán Luciano Spalletti se nechce vzdát služeb chorvatského reprezentanta Marcela Brozoviče a údajně se postavil proti rozhodnutí klubového vedení, které je ochotno ho v letním přestupovém okně v případě zajímavé nabídky prodat. Jedním ze žhavých zájemců má být španělské Atlético Madrid. (transfermarketweb.com)
24.04. Alves popřel zvěsti o návratu do Barcelony
Obránce Paris Saint Germain Daniel Alves popřel zvěsti o tom, že by se mohl vrátit do Barcelony. Rozvířil je rozhovor pro brazilskou televizi O Globo, kde prohlásil, že by se do katalánské metropole vrátil, kdykoliv by mu zavolali. "Přátelé, všichni se uklidněme. Jsem spokojený tam, kde jsem. Slova o Barceloně jen měla vyjádřit lásku, kterou ke klubu chovám. Chápu, že vám všem chybím, stejně jako novinářům, ale tahle část kariéry už prostě skončila," napsal na svůj instagram. (soccernet.com)
24.04. France Football se omluvil Iniestovi
Francouzský časopis France Football, který vyhlašuje anketu o Zlatý míč, se na svých stránkách omluvil záložníkovi Barcelony Andrési Iniestovi, že mu prestižní ocenění nikdy neudělil. "Iniesta je nejlepší podpůrný hráč všech dob. Bez něj by Messi v Barceloně mnohem rychleji ztratil šťávu. Mnoho velkých hráčů nedosáhlo na Zlatý míč, ale v případě Iniesty je to obzvlášť bolestivé," napsal ve svém sloupku nazvaném "Pardon, Andrési" editor Pascal Ferre. Všeobecně se očekává, že Iniesta po sezóně odejde z Barcelony, s největší pravděpodobností do Číny. (dailymail.co.uk)
24.04. Clásico bude pískat Hernández Hernández
Na bouřlivou atmosféru a velký tlak se začátkem příštího měsíce může těšit Alejandro José Hernández Hernández. Ten byl delegován jako hlavní rozhodčí utkání mezi Barcelonou a Realem Madrid, hrát se bude 6. května v Katalánsku, výkop je naplánován na 20:45. (marca.com)
24.04. Betis dohraje sezonu s třetím brankářem
Betis v neděli remizoval 0:0 na půdě Atlética Madrid v utkání, které nedochytal Daniel Giménez - brankář španělského celku si přivodil svalové zranění a mimo hru bude minimálně tři týdny. Betis už dříve přišel do konce sezony o gólmanskou jedničku Antonia Adána, dočasnou první volbou se nyní stal mladý Pedro López. (lequipe.fr)
24.04. Aduriz netrénoval ani dnes
Aritz Aduriz chyběl rovněž na dnešním tréninku Athleticu. Zkušený útočník si ve čtvrtek poranil břišní sval a včera nehrál proti Levante v duelu, v němž baskický celek utrpěl porážku 1:3. (marca.com)
24.04. Getafe dohraje sezonu bez Cabrery
Leandro Cabrera si v závěru utkání s Eibarem poranil koleno a na přelomu týdne se podrobil vyšetření, podle něhož bude měsíc bez fotbalu. Uruguayský obránce patří Crotone, na jaře hostuje v Getafe a může si oddechnout, původně se totiž mluvilo o přetrženém zkříženém vazu, operaci a půlroční pauze. (marca.com)
24.04. Juanfran asi nestihne ani odvetu
Atlético čeká semifinále Evropské ligy proti Arsenalu a o první zápas přijde Juanfran. Španělský obránce si přivodil svalové zranění a na marodce si zřejmě pobude více než týden, minimálně ve vážném ohrožení je tak jeho start v odvetě, ta je na programu příští čtvrtek. (dailymail.co.uk)
Další expres zprávy
Podrobné tabulky
Poslední zápasy
19.04.
Deportivo Alavés - Girona FC
1:2
19.04.
Real Sociedad - Atlético Madrid
3:0
19.04.
Real Betis - UD Las Palmas
1:0
19.04.
Levante UD - Málaga CF
1:0
20.04.
CD Leganés - Deportivo La Coruña
0:0
21.04.
SD Eibar - Getafe CF
0:1
21.04.
Celta Vigo - Valencia CF
1:1
22.04.
Girona FC - Espanyol Barcelona
0:2
22.04.
Málaga CF - Real Sociedad
2:0
22.04.
UD Las Palmas - Deportivo Alavés
0:4
22.04.
Atlético Madrid - Real Betis
0:0
23.04.
Athletic Bilbao - Levante UD
1:3
Všechny zápasy
Následující zápasy
27.04.21:00
Levante UD - Sevilla FC
info
28.04.13:00
Espanyol - UD Las Palmas
info
28.04.16:15
Real Sociedad - Athletic Bilbao
info
28.04.18:30
Real Madrid - CD Leganés
info
28.04.20:45
Villarreal CF - Celta Vigo
info
29.04.12:00
Getafe CF - Girona FC
info
29.04.16:15
Alavés - Atlético Madrid
info
29.04.18:30
Valencia CF - SD Eibar
info
29.04.20:45
La Coruña - FC Barcelona
info
30.04.21:00
Real Betis - Málaga CF
info
Všechny zápasy
Anketa
Udrží Villarreal šestou příčku?
Hlasovat