Mislintatova éra v Arsenalu začíná podpisem řeckého stopera

04.01.2018 21:41 - Aktuality
 
Nový šéfskaut Arsenalu Sven Mislintat se po příchodu z Dortmundu poprvé činí, když Londýňané hned zkraje lednového přestupového období na jeho doporučení přivádí 20letého stopera Konstantinose Mavropanose. Řecký reprezentant do 21 let však okamžitě odejde na hostování, patrně do Německa...

Mavropanos se v tuto chvíli netěší renomé budoucí hvězdy, jakým se zhruba v jeho věku mohli pochlubit Konstantinos Manolas (AS Řím) či Panagiotis Retsos (Leverkusen), přesto se řadí ke kometám tohoto ročníku. V barvách průměrného celku PAS Giannina na prostoru 16 zápasů zaujal mimo jiné třemi góly.

Mavropanos do Londýna přichází zhruba za dva miliony liber a stává se tak nejdražším prodejem skromného řeckého klubu. Arsene Wenger nicméně už před včerejším zápasem s Chelsea uvedl, že mladík prozatím není na Arsenal připraven; nejvíce se hovoří o hostování ve Werderu Brémy, kde si dříve udělali dobrou zkušenost s jiným řeckým stoperem Sokratisem Papastathopoulosem.

Vysoký, 192 centimetrů měřící střední obránce přichází s pověstí zadáka, který se s ničím nemaže a je velice silný ve vzduchu. Dvacetiletá naděje tak s sebou do budoucna přináší odlišný profil oproti většině stoperů, které Arsene Wenger běžně kupuje a využívá.
Autor: Tomáš Daníček / arsenal.com, scoutedftbl.com
Počet zobrazení: 7171
Komentáře (202 / 0 nových)
ShowMan
04.01.2018 21:41
#
Tak jankto na testy do Ac milán snad tam bude hrát
LegaliseRape
04.01.2018 21:43
#
zdroj?
imp
04.01.2018 21:44
#
Na testy..
ShowMan
04.01.2018 21:46
#
zdravotní testy
mojmira
04.01.2018 22:00
#
žádný testy, okamžitě podepsat
Spalovač šancí
04.01.2018 22:20
#
Si potřebuje otestovat, zda má význam se s AC zahazovat?
MichalKotukov
04.01.2018 22:41
#
icka
05.01.2018 12:23
#
chvrches
04.01.2018 23:38
#
to má aký zmysel bývať a zároveň hrávať futbal v Udine, keď musí chodiť ešte na výšku do Milána?
Fesak
05.01.2018 13:15
#
heh? a ak by aj chodil pocas futbalu na vysku tak by to musela byt vyska v meste kde hrava futbal?
Mass
05.01.2018 07:19
#
testy na HIV?
havrys99
04.01.2018 21:44
#
je ten Mislintat třída?
Rudnevs
04.01.2018 21:46
#
Jeden z najuznávanejších skautov v Nemecku.
havrys99
04.01.2018 22:47
#
díky
REPLIKATOR
04.01.2018 21:46
#
1.A třída
Counter
05.01.2018 00:02
#
V Dortmundu měl výtečné výsledky, ale zatím snad žádný takový člověk (možná s výjimkou Monchiho, a i u toho v Římě teprve uvidíme) nedokázal na své kvalitní výsledky navázat v jiném klubu. Co bylo supr pro Dortmund, nemusí být supr v Arsenalu, Mislintat hádám křišťálovou kouli nemá.
havrys99
05.01.2018 00:48
#
vilp
04.01.2018 21:45
#
Dělat takovou práci by byl sen.
Godwinson
04.01.2018 21:47
#
Ten Coutinho fakt půjde už v lednu?
owny
04.01.2018 21:48
#
průměrný celek PAS Giannina vyměnil za průměrný celek Arsenal FC, to sedí
ShowMan
04.01.2018 21:49
#
Svatej
04.01.2018 21:51
#
Škoda, že to není angličan, jinak by svou kvalitou perfektně sedl do našeho běžnýho hledáčku.
Netvor
04.01.2018 22:33
#
Píše průměrná slepice...
Bandita_Harry
04.01.2018 23:23
#
hraju_nahej
05.01.2018 08:11
#
Ale nadprůměrný idiot.
Assassin
05.01.2018 08:48
#
Felitel
04.01.2018 22:53
#
cristiano.K.
04.01.2018 23:27
#
boj o páté místo s vámi myslí vážně
Mates_Matesović
04.01.2018 23:34
#
Bez Coutse se můžete směle přidat.
icka
05.01.2018 12:24
#
ShowMan
05.01.2018 13:31
#
wwengerovi stačí 6 tam je priorita v FA CUPU
Hokaido
04.01.2018 21:49
#
Sázkařský OT: Teď koukám, že Tipáč má vypsaný kurzy na doplňovací volby do senátu. A na to, že Hlavaty nevyhraje, je 2,16. V tom je skvělá value, imho nemá ani 45% šanci. Nálada je tady tak strašně protihlavatá, že snad ani nemůže vyhrát. Spousta lidí jde k volbám jen proto, aby mu nedala hlas.
Cartmanova máma
04.01.2018 22:00
#
Jen jestli dokážeš dostatečně důsledně posoudit stav mimo tvoji bublinu. Každopádně má i relativně solidní protikandidáty...
C-M@ster
04.01.2018 22:03
#
Já si nedokážu představit, že by po těch prohlášeních, navíc propraných v médii, měl zvítězit.
To by se za výroky musel omluvit, ale on si za nima dál stál... tady asi Tipáč ustřelil... u voleb se pletou poměrně často a dost.
Hokaido
04.01.2018 22:22
#
On ten okres není tak velkej, což by tu bublinu snad mělo částečně vyeliminovat. Já budu volit asi Sobotku, akorát mě včera překvapilo, že říkal, že se nejspíš nevzdá žádných svých funkcí. Nevím, jestli se všechno dá stíhat.
Hokaido
04.01.2018 22:25
#
A pokud se teda nemýlím, tak nejsou žádný průzkumy. Tady může být Tipáč klidně hodně vedle.
Taiger
04.01.2018 22:03
#
Když jsme u toho sázení, Drahoš v top 2 u voleb s kurzem přes 1,3 a Federer jako vítěz AO stojí za zmínku.
Hokaido
04.01.2018 22:18
#
Jen aby to neprojel, mně se třeba docela zprotivil a hlas mu dám jen pokud bude ve 2. kole proti Zemanovi.
Hokaido
04.01.2018 22:23
#
Vlastně ještě moc netuším, koho budu volit. Mám jen pár jmen, který volit nebudu. To jsou fakt úžasný vyhlídky.
fabec1222
04.01.2018 22:25
#
pokud vůbec bude 2. kolo, jestli to půjde vsadit, tak možná zkusit Miloš v 1.kole 50% a víc
Manny
04.01.2018 23:09
#
blbost
Taiger
04.01.2018 23:23
#
Diskutabilní
Cartmanova máma
04.01.2018 22:33
#
Tadyty zprotivení jsou fakt důvod, proč si myslím, že se reálně zvyšuje šance Zemana na vítězství v prvním kole
fabec1222
04.01.2018 22:34
#
fabec1222
04.01.2018 22:36
#
Myslim, že o vítězství Miloše už nemůže bejt pochyb, málokdo bez maturity půjde volit někoho jiného než Miloše;...
Spousta lidí taky nezná nikoho krom Miloše a Topola, pár lidí ještě zná Horáčka, ale Drahoš ,Fischer, to je pro neznalé prostě NIKDO, a volit je nebudou...
Miloš má podle mě v prvním kole tak 40% jistejch, opravdu bych klidně zkusil vsadit i jeho konečnou výhru v prvním kole. Drahošovi to teď podle mě dost padá, jestli bude druhé kolo, tak to druhý místo sice asi Drahoš urve, ale ve druhym kole si ho Miloš namaže.
Manny
04.01.2018 23:12
#
drahose zna nesrovnatelne vic lidi nez fischera
Hoolahan
05.01.2018 22:06
#
Což je velká škoda.
Manny
05.01.2018 22:29
#
kazdy ma sve chyby, jsouu me tak stejne na tom..
Hokaido
04.01.2018 22:40
#
Jako že by ti, co s ním sympatizovali ještě před pár měsíci, vůbec nešli k volbám? Protože pokud jen změní svoji volbu, tak to Zemanovi v prvním kole nepomůže. (Předpokládám teda, že snad nezmění názor z Drahoše na Zemana )
Cartmanova máma
04.01.2018 22:42
#
Předpokládám tu první variantu s tím, že si půjdou hodit obligatorní hlas až do druhýho kola.
Spalovač šancí
04.01.2018 22:51
#
Tomu se dá zabránit jenom tak, že se proti Zemanovi půjde volit už v 1. kole. Tj. je úplně jedno komu se to hodí, ale aby byla vyšší volební účast a Zeman nedal 50 %. A pak se jenom modlit, aby z toho grupetta nebyl nejlepší Hannig.
ShowMan
04.01.2018 22:53
#
nad 60 % určitě nebude volební účast
Taiger
04.01.2018 22:55
#
Já bych šel do Hilšera, ale nečekám, že bude aspoň v top3, takže Drahoš.
Manny
04.01.2018 23:14
#
tak v 1. je jedno komu to hodis (kdyz to nebude zeman ) za me urcite hilser v prvnim kole..
Taiger
04.01.2018 23:23
#
No, ono to bude celkem důležitý, páč Hilšer se nedostane ani do toho druhýho, i když je to můj kandidát číslo jedna, je třeba ale myslet trošku dopředu a uvažovat, kdo by v tom druhým kole mohl Zemana potrápit. Podle mě asi jedinej Drahoš, možná Horáček, ale tomu šaškovi nedám hlas ani za nic.

Ale jsem rád, že se shodnem aspoň u toho Hilšera.
Baronne
05.01.2018 11:24
#
Ne, fakt to neni jedno, vybíráš totiž někoho, kdo s tim čůrákem půjde do druhýho kola, a chtělo by to třeba někoho, kdo má proti němu šanci.. Což třeba takovej Drahoš a možná i Hilšer neni..
Manny
05.01.2018 22:35
#
a kdo jim je? topolanek? lidi na to co delal rozhodne nezapomneli (aspon ti, u kterych by mel mit sanci, tedy nevolici z-mana), horacka nema rado vic lidi nez drahose (uspech se neodpousti.. navic to nebylo uplne nejmoralnejsi no) a nikdo jiny ke vsi ucte je bez jakekoli sance na postup. mozna si fischer urve 5-7 procent, ale i on ma chyby, ktere nekomu muzou dost vadit..
Hoolahan
05.01.2018 23:24
#
Horáčka lidi nemají rádi z úplně jiného důvodu než je jeho úspěch. Já ho před kandidaturou na prezidenta měl za zajímavého člověka, ale to co tam předvádí teď je na blití. Jeho teatrální rozmachování rukama, na každou otázku odpovídá, jakoby to šlo o nějaký novoroční projev, všechno je na něm umělé, nedá se mu věřit ani slovo.
Manny
05.01.2018 23:44
#
nemyslim si. vzhledem k tomu, ze hned od samotneho zacatku tu byly hlasy proti nemi(jeste nez se stacil vubec nejak projevit...
a jinak neznam teda cloveka, ktery by sel do politiky a tim se lidem nezhnusil navic tady jdou hned do te vrcholne. nejmarkantnejsi je to imo na tom drahosovi, pred rokem chytry profesor, ktery ani neni zatizeny politickou minulosti, skvely kandidat. a dnes pry loutka, clovek bez nazoru a nekdo, kdo si musi zvysovat iq a ego brylemi.

takze co? zase zvolime toho politika, ktereho nesasime, ale tak nejak konstantne. hlavne, ze ho zname. ty nove tvare se kandidaturou postupne zhnusuji a to az skoro exponencialne, takze nakonec vypadaji hur nez ti stari, kteri jsou na tom furt stejne
Baronne
06.01.2018 09:55
#
Fischer má určitě větší šanci než Hilšer, a v druhym kole má Horáček dost dobrou šanci porazit Zemana.. Topol asi ne, ale i on může mít šanci rozsekat ho v debatách.. Každopádně kdyby si každej řekl, že je v prvnim kole jedno komu to hodíš, tak asi sám tušíš, jak by to dopadlo...
Manny
06.01.2018 11:23
#
Fischer nemá šanci se dostat do 2. Kola.a Horáček má asi stejnou šanci jako Drahoš...
A podle mě to jedno opravdu je. Ti stejní lidí, kteří tam nechtějí Zemana budou podporovat asi kohokoli s výjimkou Topolánka.
Baronne
06.01.2018 12:55
#
Drahoš šel za posledních pár týdnů hodně dolu a Fischer hodně nahoru, a před kampaní ho znalo určitě víc lidí než Drahoše, teď už se to vyrovnalo. Když by si lidi jako ty přestali říkat, že je jedno koho budeš volit v prvnim kole, tak by možná Zeman nevyhrál. Já bych třeba v druhym kole mezi Zemanem a Topolánkem šel určitě dát Topola mimochodem, a je spousta lidí co znám, jak v Praze tak na Vsetínsku/Zlínsku, co to udělaj stejně.
Manny
06.01.2018 14:46
#
ja to mam s topolem stejne, ale rozhodne ne vsichni lidi. zatimco swap horacek-drahos si umim predstavit velmi lehce.
a to s tim drahosem a fischerem si opravdu nemyslim. uz jen to kolik ma ted drahos hateru svedci o tom, ze je uplne nekde jinde nez fischer. a podivej se kamkoli na pruzkumy, kurzy... ma proste naskok, ktery nemuze nijak fischer smazat.
a i kdyby se tam fischer nejakym zpusobem dostal, tak proti zemanovi by mel jeste mensi drahos. uz jen proto, ze je jeste min znamy..
"Když by si lidi jako ty přestali říkat, že je jedno koho budeš volit v prvnim kole, tak by možná Zeman nevyhrál." tuto vetu fakt nechapu
Baronne
06.01.2018 15:17
#
Jako já souhlasim s tim, že Fischer má minimální šanci se dostat do druhýho kola, stejně jako Hilšer.. Ale zase si právě myslim, že narozdíl od Drahoše by v tom druhym kole měl šanci, páč by v debatě rozsekal kohokoli, a Drahoš dostane tvrdou ránu.. Tu poslední větu právě myslim tak, že tohle co ty si řekne v tom prvnim kole strašně moc lidí, a třeba se na to i úplně vysere, jenže pak se tam nedostane se Zemanem někdo, kdo má třeba šanci ho sejmout..
Manny
06.01.2018 15:52
#
kdyby byl fischer v pozici drahose, tak se neboj, ze proti nemu nebude kampan podobna te na drahose, a tak "dobre" jak vypada ted, by urcite nevypadal.

ja volim hilsera, i kdyz se tam nedostane a ty (asi) fischera, i kdyz se tam taky nedostane. ty hlasy jsou jen vyjadreni urciteho nazoru, ale v podstate slouzi jen k tomu, aby zeman nevyhral uz v prvnim kole. kdybychom oba volili kulhanka, tak je to jedno, dopadlo by to porad stejne. takhle jsem to myslel.

a jinak nemyslim si, ze by debaty moc neco rozhodovaly, stacis e podivat na posledni volby. babis zaoralkovi vubec nestihal a to nemluvim ani jak smesne vypadal v ct. vysledek byl ale uplne jiny.
hefy
04.01.2018 23:08
#
Já to mam stejně. V prvním kole Fischera a v druhym kohokoliv proti Zemanovi, což bude asi Drahoš.
Nebelung
05.01.2018 01:05
#
Taky to tak vidím. Uvidíme, jestli se Fischer ještě nějak pozitivně zviditelní a osloví víc lidí.
andrew96
05.01.2018 09:38
#
Jinak k Fischerovi se lidé v mém okolí hlásí nejvíc (možná i díky PF fotkám na fb), snad to urve.
vodka
05.01.2018 12:36
#
Hoolahan
05.01.2018 22:06
#
ShowMan
04.01.2018 22:21
#
Drahoš je kokotek kterej byl už dvakrát načapán jak lže poprvé když říkal , že je proti příjmání uprchlíků a potom na DVTV prohlásil , že s tím nemá problém a za druhé o těch financích ohledně příjmů univerzity
#TOPOLNAHRAD
Cartmanova máma
04.01.2018 22:33
#
Nebelung
05.01.2018 01:06
#
#GULENAHRAD #JáTiNakoupím #AniVítač #AniKývač
since1880
05.01.2018 08:49
#
Stannis Baratheon
05.01.2018 11:27
#
Hlavně ho volí ovce, které ochotně přijmou volbu toho, komu jim nastrčí média jako jediného možného vítěze nad Zemanem, aniž by znali jakýkoliv jeho názor. (Ty patrně nezná ano on sám)
Nr.Nobody
05.01.2018 07:38
#
Drahoš
Svatej
04.01.2018 21:50
#
Fuu, na něho se budou dobře vymýšlet přezdívky
Ol!ver
04.01.2018 21:57
#
Manny
04.01.2018 22:12
#
na Slintaka nebo nosa v rope?
off-olda
04.01.2018 21:53
#
A to je naposled co jsme o něm slyšeli ve spojení s Arsenalem.
REPLIKATOR
04.01.2018 21:55
#
bravo7
04.01.2018 22:03
#
ShowMan
04.01.2018 22:17
#
něco podobnýho jako ten mega polský talent bielik
Azazelo RD
04.01.2018 22:23
#
Kdo?
ShowMan
04.01.2018 22:25
#
No právě
Afrokrecek
04.01.2018 22:36
#
REPLIKATOR
04.01.2018 22:53
#
Netvor
04.01.2018 22:55
#
ClancyWiggum
04.01.2018 23:05
#
bravo7
04.01.2018 23:11
#
Le Gunner
05.01.2018 02:52
#
Mustang™
05.01.2018 06:13
#
8lampard8
05.01.2018 08:20
#
Johnny Bravo
05.01.2018 12:47
#
Blaza27
05.01.2018 13:29
#
Spalovač šancí
04.01.2018 23:27
#
Julius
waynemarkrooney
04.01.2018 23:40
#
Barcafan10
04.01.2018 23:12
#
A kdy ho přivedli?
Briggus
05.01.2018 12:15
#
na něj jsem teď poprvé narazil v FMku, když jsem si do Legie hledal polské hráče
Ejzy
04.01.2018 21:54
#
Len podpíše s Arsenalom a už má v rope nos. Srdciar
REPLIKATOR
04.01.2018 21:55
#
Pár let bude lítat po hostovačkách a nakonec se vrátí do Řecka.
Taiger
04.01.2018 22:02
#
Rádi jsme si vyslechli tvůj bezvýznamný názor.
REPLIKATOR
04.01.2018 22:15
#
Na bezvýznamného hráče
ShowMan
04.01.2018 22:17
#
Taiger
04.01.2018 22:21
#
Tohle není Lallanův článek.
icka
05.01.2018 12:25
#
Spalovač šancí
04.01.2018 22:23
#
nula od nuly pojde ... a stane se z ní mouka
Manny
04.01.2018 23:15
#
vyborny film
Barcafan10
04.01.2018 23:08
#
Blbe, jsem chytnul výbuch
bravo7
04.01.2018 23:12
#
icka
05.01.2018 12:25
#
Teoretik
04.01.2018 22:04
#
To si zas někteří hráči udělali z Wengera legraci ne?
Blues&Milanista
04.01.2018 22:06
#
A ten frajer, kterého přivedli z Leicesteru má jakou funkci? Já myslel, že právě on je hlavním skautem (pokud teda nebyl už vyhozen ).
ShowMan
04.01.2018 22:18
#
tak tam může bejt jakýkoliv skaut , ale když wenger řekne dobrého hráče do 10 mega tak tam těžko něco najde
Blues&Milanista
04.01.2018 22:21
#
Jasně, jen jsem si myslel, že jako hlavního skauta přivedli právě jeho, ale je možný, že má nejspíš teď "řadovou" funkci.
Barcafan10
04.01.2018 23:11
#
Ne asi, úplně Wenger dělat skauta Wengerovi je jak, když přijde dítě do krámu s 8 koruny pro rohlíky ze včera a vybírá ty, který se ještě dají teoreticky sníst a nebude z nich jen strouhanka
bravo7
04.01.2018 23:15
#
Mastný Chobot
04.01.2018 23:24
#
toto musí byť asi najhoršie prirovnanie v histórii prirovnaní Wenger je strúhanka či jak to je?
Manny
04.01.2018 23:31
#
Barcafan10
04.01.2018 23:57
#
Ne jde o to, že ty tvrdý rohlíky že včera jsou dostupné posily Arsenalu
Svatej
05.01.2018 00:56
#
Proč s tím prostě nesekneš
Mastný Chobot
05.01.2018 01:11
#
ahaa cize struhanka su nedostupne posily a Wenger je predavačka rohlíkov hej?
Barcafan10
05.01.2018 04:50
#
Wenger je ten co dostal dítěti skautovi 8 korun, aby šel sehnat něco kvalitního
Hokaido
05.01.2018 06:46
#
Teď to konečně dává smysl.
prokop
05.01.2018 07:07
#
češtin
andrew96
05.01.2018 09:42
#
Jsem osvícen.
Ferguson6
05.01.2018 10:23
#
ale však za 8 korún kúpiš aj čerstvé rožky
TaylorAFC
05.01.2018 16:28
#
prokop
05.01.2018 07:06
#
bože
Svatej
05.01.2018 00:55
#
Nebelung
05.01.2018 01:08
#
smazaný uživatel
05.01.2018 07:44
#
je to kokot
Blasphemer
04.01.2018 22:19
#
A přitom typickej Wengerův přestup.
djourou
04.01.2018 22:23
#
vyzera zaujimavo, a taketo obchody mam najradsej zo vsetkych, ale mladych stoperov uz mame chambersa, holdinga, bielika ci sheafa, ktori su vsetci hodnoteni vysoko, trosku pretlacik
Lacko_Boh
04.01.2018 23:17
#
dvaja sa pomaly vytratia ako Jenkáčik. Dobrý bude. Akurát.
Manny
04.01.2018 23:25
#
celkove mi prijde, ze mame strasne moc hracu.. a vsechny na podobne urovni
nani92
04.01.2018 23:48
#
hodnotení vysoko
Counter
05.01.2018 00:05
#
Se podívej na stávající obranu
nani92
05.01.2018 00:06
#
No veď práve, že som ju včera videl
Trand
05.01.2018 01:06
#
Nevím proč, ale tomuhle věřím.
djourou
04.01.2018 22:25
#
inak mislintat je tu tak kratko, a hned urobil takyto nakup, pripada mi to trochu ako keby sme v tomto dost zaostavali posledne roky..
Mastný Chobot
04.01.2018 23:25
#
hrozne sme zaostávali, snáď takých nákupov bude ešte aspoň päť v ďalších 2 rokoch
Counter
05.01.2018 00:06
#
Myslím, že Jonker po svém nástupu přivedl taky spoustu mladíčků.
djourou
05.01.2018 10:16
#
Jonker ale kupoval pre akademiu, takyto nenapadny nakup mladika do prveho timu bol za poslednych par rokov asi len holding a sanogo a asano
Counter
05.01.2018 18:04
#
Takových nákupů mladíků do A týmu není hodně snad v žádném předním klubu, ne?
Hokaido
04.01.2018 22:27
#
Obiang wtf
Netvor
04.01.2018 22:36
#
?
Netvor
04.01.2018 22:38
#
Sorry jsem piča, už chápu

Pěknej gól, vsadim se, že owník z něj má taky radost
ShowMan
04.01.2018 22:52
#
od sona taky paráda jenom škoda , že neměl platit jasnej faul na lanziniho
since1880
04.01.2018 22:52
#
mirdess
04.01.2018 22:40
#
co ti jebe? vol. 2
Kincl
04.01.2018 22:52
#
Ten Arsenal to je tým :D Já bych jim fandit nemohla obdivuji všechny, oni prostě potřebují rychle nějaký úspěch, trofej a né nějakej anglický pohárek. A jak to dělají? No koupí nějakýho hráče, který má za sebou kulový. Oni prostě potřebuji 1-2 hotový hráče nevím Cavani a třeba Draxlera a prostě něco vyhrát a né furt nějaký experimenty 20 letý
ShowMan
04.01.2018 22:54
#
Tak jak byl wenger mladý tak fa cup měl větší význam než Lm a on žije stále , že tomu tak je
Ragnar Lothbrok
04.01.2018 23:05
#
Meleš nesmysly, hlavní problém Arsenalu už určitě neni kvalita kádru. I kdyby přišli další 2 světoví hráči, tak by to moc nezměnilo.
Barcafan10
04.01.2018 23:17
#
Obdivuji fanoušky Arsenalu, přestupy začínají a končí v jeden den, nějaký 22 lety Němec na plnou hubu říká, že radši Pool než nějaký Arsenal, když jdeme s mámou na nákup, tak toho v košíku mi přijde že nakupujeme víc než Arsenal
Fredík
05.01.2018 09:02
#
Už jsme ve fázi, kdy k nám nikdo takovej nechce, případně ne na víceletou spolupráci. Teď to chce vyloženě zázrak typu Leicestr - vyhodit konečně Wengera (Dík, ale už jdi), nového trenéra, semknout tu novou bandu a porvat se o titul.

Pak si zas možná uděláme jméno. Jinak budem za chvíli tam, kde byl ManShity 50 let před příchodem šejků.
exot12
05.01.2018 09:40
#
Možno by stálo za zmienku, na chvíľku sa zastaviť, zamyslieť a potom niečo napísať!
City majú majiteľov, ktorý keď vyhodí 200M oknom tak mu je to jedno o pol roka ich môže vyhodiť znova a asi to ani nepocíti, nerieši to.
Nie, že by majiteľ Arsenalu na to nemal, ale má troška odlišný prístup ako majitelia klubov z blízkeho východu. Keď má investovať 200M tak si to 2x rozmyslí a hlavne on chce svoje prachy späť. Ja ho úplne chápem, to že to nechápu fanúšikovia je vec druhá, ale ich problém! Kroenke to berie ako firmu a chce, aby mu firma generovala zisk, to je jeho priorita a preto tam bude Arsene dovtedy pokiaľ Arsenal bude zarábať prachy. Športový úspech nie je priorita č. 1! To je ďalší zásadný rozdiel medzi City a Arsenalom! Kroenke moc dobre vie, že ak by vyhodil Arsena, tak to žiaden úspech priniesť nemusí, viz ManU, a môže ho to stáť prachy! Takže prečo by to robil?
Ak by aj vypočul volanie fanúšikov, priviedol nového trénera a investoval cca 300M aká je pravdepodobnosť, že niečo vyhrá? 1:4!!! A je troška rozdiel mať na konci sezóny +100M alebo -100M!
cejen13
05.01.2018 10:05
#
Tak ne asi, že to nechápem, nepochopíme hlavně to pochopit nechem. Nám je naopak uplně jedno jestli arsenal Kroenkemu vydělává nebo ne. My jim nefandíme kvůli zelenejm číslům na konci roku. To sme mohli fandit podnikovýmu týmu Microsoftu. Nás samozřejmě zajímá čistě sportovní hledisko, protože naopak my fanoušci do toho klubu vrážíme peníze a právě bez fanoušků by ten klub nebyl nic.
exot12
05.01.2018 16:38
#
A on nechce pochopiť, prečo by mal vyhodiť svoje peniaze von oknom. Ty keď ideš do obchodu, tak nebudeš majiteľovi obchodu hovoriť ako má utratiť peniaze, ktoré si mu dal nie? A tu chceš hovoriť majiteľovi čo má robiť? To nedáva zmysel.
Ak nie si spokojný zo sortimentom a obsluhou v obchode, zmeň obchod. Futbal je pre Kroenkeho biznis ako každý iný, takže máš na výber iba 2 veci nájsť si iný klub na fandenie a druhú zmieriť sa s tým! Úprimne to čo chceš ty a pár tisíc fanúšikov je mu úplne u prdele!
Ja ho plne chápem a takýto prístup, utratiť iba to čo mám je normálny.
Ferguson6
05.01.2018 10:22
#
Vzhľadom na to, že Kroenkeho nenávidia fanúšikovia všetkých jeho klubov a jeidný úspech, ktorý kedy nejaký z jeho klubov dosiahol, je titul Colorada v MLS, tak tu asi naozaj nebude chyba u fanúšikov Arsenalu.
exot12
05.01.2018 16:40
#
Tebe tvoj zamestnávateľ hovorí ako máš utratiť svoju mzdu? Myslím, že nie, tak prečo by mal počúvať Kroenke fanúšikov?
Ferguson6
05.01.2018 19:33
#
Wut?
exot12
05.01.2018 20:33
#
Ty si kúpiš lístok, dres... takže Kroenkemu zaplatíš za produkt alebo službu, ale zároveň fanúšikovia chcú, aby tie peniaze ktoré od nich zinkasoval použil tak ako si prajú oni. To je asi keby si chodil do práce a zamestnávateľ ti dal za prácu výplatu, ale zároveň ťa žiadal, aby svoje peniaze utrátil podľa toho ako ti to povie on.
To, že jeho zmýšľanie je iné a má ďaleko od bežného a fanúšikovia to nechápu, je vážne ich problém!
Ferguson6
05.01.2018 20:53
#
Rozumiem čo chceš povedať, ale stále nerozumiem tomu, čo si napísal.
exot12
05.01.2018 22:33
#
Písal, si že nie je chyba fanúškov, že sú naštvaný, ja tvrdím, že je to ich chyba, jeho peniaze a on si s nimi môže robiť čo uzná za vhodné.
Carlos91
05.01.2018 10:12
#
Je to stále dokola. Pořád se najdou takový, co se tomu budou divit. To jako, že náš klub dlouho nevyhrál titul nebo není favorit na LM, tak mu přestaneme po mnoha letech fandit?Arsenal fungoval a funguje jinak. Jde o vyrovnanou cenovou politiku a určitě nevyhodí nikdy tolik co City, United a pod. Ovšem peníze taky nemusí vždy znamenat úspěch, viz lišky. Arsenal má velkou základnu fanoušků a nějak neubývá, ikdyž není tak vidět v Evropě a nehraje o titul, tak je to spíš naopak. Čím to asi bude? Fanouškovství není o tom skákat k tomu, komu se aktuálně daří, ale být se svým klubem pořád. FA Cup určitě není žádnej pouťák a vyhrát ho třikrát za 4 roky je docela velký úspěch. Víme, že to teď není ono, ale myslím si, že nás fandy Arsenalu vždy bavil náš útočnej fotbal a to že právě z bezejmených hráčů vznikaly legendy. Vzpomínáme s nostalgií na Henryho a spol., ale taky věříme, že lidi co teď přišli do vedení a maj pověst hodně renomovaných lidí, dokáží právě i z méně udělat hodně. prostě, kdo má svůj klub rád, tak nemění. ARSENAL forever
MastourMascarelli
05.01.2018 16:36
#
Jde o vyrovnanou cenovou politiku a určitě nevyhodí nikdy tolik co City, United a pod.
Ide len o majiteľa. Keby sme mali nejakého schopného ako Usmanova, tak by sa nestalo, že by sme nemali na prestupy ako minulý rok.
Lacko_Boh
04.01.2018 23:19
#
Grék. Hm.. zápasy v poledne to vůbec.ten sa za dva roky hodí na dôchodok.
Mastný Chobot
04.01.2018 23:27
#
Viac takýchto nákupov, nech v tom tíme je aspoň nejaký potenciál, keď s ním Wengele bude hotový
nani92
04.01.2018 23:50
#
človek aby sa začal v tomto roku báť, že mu prídu faktúry za grcky..
jany kozak
05.01.2018 15:19
#
to by som bol vpici
mickey mouse
05.01.2018 02:04
#
OT: Diskutuje se někde o hokeji?
mickey mouse
05.01.2018 02:36
#
díky
Nikikrew
05.01.2018 09:08
#
Nechcem spochybnovat tuto akvizicu, kazdy talent si zasluzi sa ukazat. Kazdopadne nemame tych nadejnych stoperov akosi vela? Chambers, Holding,Bielik a teraz tento grek? V prvom rade potrebujeme skuseneho stopera najma so skusenostami LM pretoze nasa obrana je zla. Koscielny uz pomaly straca svoju vykonnost ( zevraj mu pichaju vela injekcii proti bolesti), Mustafi hra tak ako sa vyspi a Holding s Chambersom zatial pre mna nie su stoperi na urovni Arsenalu.
Kazdopadne vitaj ale konkuracia musi prist!
jacobT
05.01.2018 09:30
#
Zatial to vypada, ze by stacil aj stoper so skusenostami z EL...
fantomas
05.01.2018 09:40
#
Tak tenhle stoper se svym profilem od těch ostatních dost odlišuje; na první pohled to neni posila, kterou si vytipoval sám Wenger. V tom je ten vítanej rozdíl, a taky ten posun kupředu. Byť sám Mavropanos třeba nakonec nemusí bejt spešl...
Nikikrew
05.01.2018 09:50
#
Pozrel som si zopar videi na YT a vyzera byt dost dorazny v subojoch a najma dynamicky. Avsak ked som sa docital ze meria 192 cm, nadsenie ma akosi preslo. Praveze som ocakaval ze kupime skor nejaky atleticky typ stopera, rychly a priebojny.
Uvidime, ak to nie je Wengerov signing tak to moze byt opat nieco nove co vitam
fantomas
05.01.2018 10:16
#
Však takových stoperů už máme. Já sem rád, že máme potenciálně neústupnýho stopera. Někoho typu takovýho Sokratise u nás chci už věky a furt nic.
Nikikrew
05.01.2018 10:35
#
Uvidime, len aby ho Wenger neposielal vsade na hostovacky ako to u neho byva zvykom...
owny
05.01.2018 11:06
#
máte vela beznadejnych stoperov
LP4ever
05.01.2018 09:49
#
Jameson
05.01.2018 09:50
#
Whitemedia
05.01.2018 10:11
#
mul
05.01.2018 10:21
#
Joyce je doveryhodny zdroj ?
Jameson
05.01.2018 10:27
#
Pre kluby z Liverpoolu ten najlepší.
Whitemedia
05.01.2018 10:36
#
Barkley už je na 99% v Chelsea no..
Greny
05.01.2018 11:56
#
jeste bych šel z Angličanu potom 17 letym klukovi z Fulhamu - Sessegnon a nechal bych ho klidne do konce sezony ve Fulhamu nebo ho poslal hostovat do PL do nejakeho slabsiho celku
Counter
05.01.2018 18:04
#
jj, rozhodně
Maresma
05.01.2018 11:46
#
Vaše přestupy v poslední době se mi teda moc nelíbí. Jakože z Barkleyho může být fajn hráč na rozšíření kádru, něco jako u nás Ox. Ale že by vás měl nějak vytrhnout, to si nemyslim.

Kde ho vůbec plánuje Conte stavět v systému 343?
Svatej
05.01.2018 11:50
#
343 uz pravidelne nejakej mesic nehrajeme..
Maresma
05.01.2018 11:51
#
Tak 352.
jacobT
05.01.2018 12:12
#
Tak tam mi to pride celkom jednoznacne, kde by asi hraval, nie?
Jameson
05.01.2018 12:19
#
Buď podhrot alebo CM.
Greny
05.01.2018 11:50
#
za 15m liber super i kdyby to melo byt na rozsireni kadru, navic HG status
Counter
05.01.2018 18:04
#
Za ty prachy je to dobrá koupě.
Svatej
05.01.2018 11:49
#
.... hrac co se dva roky posunul vykonnostne asi tolik jako Oscar. Jeste k tomu zabere misto Loftusovi, kterej ukazuje, ze na tu uroven ma a muze bejt lepsi...
To v tom vedeni fakt premejsli prdeli?
Greny
05.01.2018 11:53
#
noo ja bych rekl ze nas prekvapi
icka
05.01.2018 12:27
#
Mozna mu prospeje zmena prostredi a zas pujde nahoru. Aspon v to doufam.
Svatej
05.01.2018 17:24
#
Furt je to ale hloupej hrac bez vztahu ke klubu, kterej i svuj materskej klub poslal doprdele a odmital v nem makat vs kluk, co za nas odjakziva chce hrat a ma dostatek talentu na to, aby za nas mohl hrat + je mladsi... achjo
icka
05.01.2018 18:30
#
Taky bych radeji uvital, aby hral RLC. Jeste kdyz v CP dokazuje, ze na to ma..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.