Gomes není spokojený a požádal o odchod z Barcelony

11.01.2018 09:00 - Aktuality
 
Barcelonu by během tohoto přestupového okna mohl opustit André Gomes. Portugalský reprezentant letos za katalánský velkoklub pravidelně nenastupuje a vzhledem k mistrovství světa zvažuje odchod...

Gomes přišel na Camp Nou před rokem a půl z Valencie, kde se během dvou let vypracoval mezi stálice, ovšem u ligové konkurence se mu od samého začátku tak nedařilo.

Během minulého ročníku sice Gomes zasáhl do 30 ligových utkání, častokrát však až z lavičky a rozhodně se nezařadil k oporám Blaugranas, jak se po příchodu očekávalo.

Ještě horší je to však s vytížením 24letého záložníka letos: Gomes doposud zasáhl pouze do sedmnácti soutěžních utkání, celkem má potom na svém kontě 645 odehraných minut a podle informací španělských médií měl dokonce vedení FCB požádat o odchod.

Sedmadvacetinásobný portugalský reprezentant tak činí mimo jiné i kvůli posílení šance k nominaci na nadcházející světový šampionát, kde by s Portugalskem nechtěl chybět.

Urostlý středopolař mít případně nouzi o zájemce asi nebude, neboť dlouhodobě je spojován se zájemci z Premier League, mluvilo se o Tottenhamu, situaci má monitorovat i Juventus.
Autor: Jiří Vojík / transfermarkt.de, abola.pt
Počet zobrazení: 8267
Komentáře (191 / 0 nových)
REPLIKATOR
11.01.2018 09:02
#
Bender
11.01.2018 09:08
#
Jedna z nejhorších posil FCB za poslední léta. Ten frajer nemá vůbec nic...
Visca el barca
11.01.2018 09:09
#
Jako model by se uchytil lépe
efjay
11.01.2018 09:12
#
Berem k Bellerinovi
Visca el barca
11.01.2018 09:12
#
Manny
11.01.2018 19:20
#
belle a model? ale berem
Ragnar Lothbrok
11.01.2018 19:54
#
Já to spíš nechápu u toho Gomese, Bellerin je aspoň vzhledově zajímavej, teda s normálnim účesem ale..
Manny
11.01.2018 21:40
#
To teda neni ani se tak nechová dle mě.
Ragnar Lothbrok
11.01.2018 21:54
#
S tim souhlasim, taky mi nepřijde že by se tak choval.
Manny
11.01.2018 21:40
#
Belle
efjay
14.01.2018 12:35
#
se podívej na jeho instagram
Usty
11.01.2018 19:25
#
efjay
14.01.2018 12:35
#
Co nechápeš? Model k modelovi
Usty
14.01.2018 17:28
#
Belleho nemam zavedenyho jako prototyp modela, ale proti gustu
Ragnar Lothbrok
11.01.2018 13:25
#
Myslíš jako že taky špatně ale pořád líp než fotbalista?
zemik
11.01.2018 09:26
#
ACSMan
11.01.2018 11:46
#
Má metr devadesát
chvrches
11.01.2018 21:30
#
takže nejaký triple double by mohol dať
raduinho
11.01.2018 09:10
#
Sbohem, šáteček.
Jedi knight
11.01.2018 09:11
#
Ešte že "sme" ho nezískali
Visca el barca
11.01.2018 09:15
#
Pokud by odešel on, Arda, Delofeu Vidal. Tak si můžem Rafu s Denisem krásně nechat
Bender
11.01.2018 09:16
#
Denis z nich má největší potenciál podle mě. Rafinha už tam je hrozně dlouho a dlouhodobě nic moc nepředvedl, navíc furt zraněný...
Nímrmajer
11.01.2018 09:29
#
No furt předvádí ale, že je na tom mnohem líp než Denis, to je bez debat
Bender
11.01.2018 10:00
#
Mnohem líp? V čem konkrétně je na tom Rafinha líp než Denis Suárez?
Nímrmajer
11.01.2018 10:49
#
Přínosem pro mužstvo i talentem, Suárezovy povedený zápasy spočítáš na prstech jedný ruky
Teoretik
11.01.2018 14:45
#
Jaký může mít větší přínos, když nehraje u obou spočítáš povedné zápasy na prstech jedné ruky
Creus
11.01.2018 10:52
#
Musím souhlasit, když Rafinha hraje, hraje fantasticky, bohužel to není zas tak často
10FKK
11.01.2018 11:00
#
torcida
11.01.2018 15:57
#
presne tak. chlapci majú veľmi krátku pamäť. práve pred zranením mu to sypalo ešte aj gólovo...
celeb
11.01.2018 15:47
#
Denis? Ten splaseny zajac, ktory hra dokonca horsie nez Gomez, ma minimalny pocet dotykov s loptou, je alibista a na Iniestovom mieste (tak ako aj pred nim) uplne nevyrazny, biedny?
Tu zas ma niekto osobne sympatie/antipatie. Ten chalan mal viac minut nez Gomez a jeho hra je stale biedna. Ani sa nepriblizil k urovni, na akej hraval Rafinha, ked mal zlomok jeho minut. Ten chalan na viac nema. Suhlasil by som s jeho statusom nahradnika, ak by vedel zahrat aj beka. Prilezitosti mal kopec. To, ze raz za uhorsky rok da po biednom vykone gol slabemu superovi zo sekundy ci spodku tabulky vobec neospravedlnuje nedostatky v jeho hre.
Nodi
11.01.2018 16:54
#
Rafa by měl odejít taky co sem četl a k tomu Mascherano, to je 6 lidí a přišli zatím jen 2, nevíte čím to chce doplňovat? Jinak odchody těch lidí jen kvituju, ve fifě sem se jich zbavil všech prom gomese. Luis tyhle nákupy moc nevychytal, tam se chytil jen Umtity a Sergio na becku se docela rozehrál.
Barcafan10
11.01.2018 18:58
#
Kdybych to bylo na mě, tak do Áčka nastálo vzít Alenu, Oriola a Arnaize
jakubbosak
11.01.2018 20:51
#
100% out Arda a Vidal
Gerardovi bych ještě šanci dal, když už jsme si stáhli zpět... 4-5 útočník, lepší než ho prodat za směšných 20 mega
u Rafy nevím....to je takový případ....
Denise určitě nechat, potenciál tam pořád je, je třeba mu dát větší šanci, vždyť všude jindy byl rozdílový
LeonardoUžoa
11.01.2018 09:20
#
Bych cekal ze nespokojena bude spise Barcelona, no co uz.
zemik
11.01.2018 09:24
#
val, val do piče...Navíc smrdutej portugalec (jak ti vyhoří na MS...to se těšim)
ADM
11.01.2018 09:29
#
Zas ti usiel tiket?
Diego2
11.01.2018 09:47
#
Mel vsazeno Gomes vitez Zlateho mice
zemik
11.01.2018 09:49
#
tak jasně že...kurz 1:1000000000 se nedal nevsadit !
remeslnik
11.01.2018 20:30
#
máš to blbě, chybí to tam šest nul !!!, ale jinak OK
zemik
11.01.2018 09:48
#
...copak neni rád každej fanoušek Barcy, že tohle hovno chce odejít ?
Josifek
11.01.2018 09:39
#
unoboss
11.01.2018 10:18
#
Co je to za novou módu takhle obesírat vlastní hráče? Furt je to hráč Barcelony, to že mu to nevyšlo se stává. Blaugrana tohle začal a ty jak vidím v tom pokračuješ.
10FKK
11.01.2018 11:00
#
taky mi to vadí
Creus
11.01.2018 11:13
#
JackDaniels.
11.01.2018 12:39
#
hotntoot
11.01.2018 13:19
#
zemik
11.01.2018 13:26
#
já na tohle vážně nehraju. On stál určitý peníze a taky nebere málo, ale nepředvádí absolutně nic...prostě NIC. Proč bych se ho měl doprdele zastávat ? Šancí měl dostatek a předvedl, že to byl jeden velkej fail a že snad ani neumí hrát fotbal...Jenom že nosí dres Barcelony, tak si ho mám vážit ? Vůbec...stejně jako si nevážim kohokoliv, kdo simuluje (často Suaréz, dřív Alba a Busq), nevidim důvod, proč bych měl jen proto, že fandim Barceloně jako takový, milovat i každýho jejich hráče. Podívej se, jak posílaj do piče madridisti teďka Benzemu (dlouhodobě) a teď už i Ronalda, tam bych chápal kritiku na někoho, kdo na ně pičuje, protože už pro Real udělali hodně, ale Gomez ? Dokazoval jen, že si asi neváží příležitosti v Barce hrát...Druhá věc je, že na to neměl, ale tak neměl na to hřiště lézt doháje.
EddieTheCreator
11.01.2018 13:30
#
Kokosa
11.01.2018 13:34
#
unoboss
11.01.2018 13:40
#
Co je to za stupidní uvažování? To má pobírat plat jen když nastupuje v základu? To on si určoval cenovku na přestupáku? To on sám kontaktoval Barcu aby si ho vykoupili? To měl odmítnou takovou příležitost jako Barcelonu? Jsou to tvoje peníze? Nadřel ses pro ně nejak? Přestup má vždycky rizika, a jedno z nich je že ti to v novém klubu, v novém prostředí nesedne.
Kdo říká že si ho máš vážit? Nemusí mit tvuj respekt, ale urážení si můžeš nechat pro sebe.
zemik
11.01.2018 17:36
#
doprdele ne, vůbec neni jeho chyba jak hrál... Půjdu někam makat, maji ode mě očekávání jak kráva, investovali do mě nemálo peněz a já totálně selžu - nemá nikdo právo mi říct, ať jdu do piče ? Prostě to nevyšlo, jedeme dál, tohle se stává...Hovno ! Hrál mizerně, alibisticky...Neměl to odmítnout, ale když už tam šel a věděl že je takový kopyto nehorázný, tak na sobě mohl začít víc pracovat, nebo se víc snažit...nebo fakt nevim jestli tohle byla jeho 100% snaha - jestli, tak je to na hovno hráč. Jak jsem psal dole, beru zpět tu narážku na to, že je portugalec, ale na jeho výkony říkám znovu: "val do piče"
unoboss
11.01.2018 17:47
#
Vždyť jo, mně vadí ty urážky, které se tu v poslední době rozmohly. S tím že by měl odejít souhlasím.
Sergi Samper
11.01.2018 14:04
#
Druhá věc je, že na to neměl, ale tak neměl na to hřiště lézt....
Blues&Milanista
11.01.2018 15:01
#
Asi se od něj očekává, že když za ním příjde trenér ať jde na plac, tak mu Gomes řekne, ať neblázní, že přece na to nemá, aby tam šel.
Svatej
11.01.2018 15:37
#
celeb
11.01.2018 16:07
#
co su toto za sracky. Ten chalan mal 2x zapas, kedy doslova ziaril a bol hodnoteny ako MOTM. Raz ked suploval Busquetsa a raz na Rakiticovom poste. Ano, vela krat zahral Denisove mizerium, ale na neho tu nehejtujes. Angazma v Barce mu nevyslo, ale to je hlavne zasluha Lucha, ktory ho prave po jeho kvalitnych vykonoch ked dosiel stale len odkladal na lavicku a ked uz po 2 zapasoch znova naskocil, tak ho hodil na iny post. Ten chalan rotoval po ihrisku asi ako Cesc. Pravy/lavy utocnik, pravy/lavy zaloznik, CM. Ziadna konzistencia nic. A to iste robil Lucho aj s Ardom aj s Denisom, Rafinhom a prave preto davam prave jemu najviac za vinu, ze tito hraci v Barce zlyhali. To, ze sme zbytocne vyhodili 65 mega za Gomesa predsa nie je jeho chyba. Vobec sme ho nepotrebovali (v zalohe uz bolo nabito) a bud si ho zaziadal Lucho, alebo mu chcel Bartomeu navysit cenu pre Real a nakoniec to dopadlo ako dopadlo.
Gomes je dobry hrac, ukazal to u nas len v par zapasoch, ale vyrazne prispel k zisku titulu ME pre Portugalsko a svoje si odohral aj vo Valencii. Ked sa ten chalan dostane do PL, tak tam bude hviezdit. Vysoky, silny s dobrou technikou.
Este raz, nevyslo mu to u nas z viacerych dovodov. Za to ale nevidim ziaden dovod, preco by ho mali fans hejtovat. Spraval sa nedostojne k hracom, klubu, fans? Nie. Tak si laskavo zavri zobak a zalez niekam.
Nodi
11.01.2018 17:05
#
Musím jen souhlasit, za dobu Luise se nikdo pořádně nechytil z nově příchozích. Kdo někdy sportoval ví jaký rozdíl ve výkonnosti může být jen na základě motivace/nálady a celkového rozpoložení. To je vidět naspoustě hráčích který zářej pak je někam stáhnou a totálně vyhasnou, pak se vrátěj a zářej zas, viz Falcao nebo tady Paulinho,
zemik
11.01.2018 17:27
#
Souhlsim s tou rotací pozic i tim jak Lucho nasazoval/nenasazoval nelogicky, ale to je tak všechno. MOTM ? Tyvole kdy ? Jeho technika příšerná ! Nechápu, vážně nechápu, jak takový kopyto mohlo bejt oporou národního týmu. Má trpělivost s ním byla menší a menší, čím víc jsem ho viděl u balonu a jak hraje, takže kritika na něj je dost opodstatněná...dobře, možná sem se trochu nechal unést tím že je čmoud portugalskej, ale to je jen tim, že portugalce jako takový moc nemusim (hodně tomu přispívali hráči jako Carvalho, Pepe, Coentrao a hlavně Ronaldo), takže to schytal nejspíš neprávem, stejně jako menšina cikánů u nás, co se chová slušně, ale ta většina co znám jsou sráčové. To klidně beru zpět, s ním jsem nikdy neměl problém ohledně nějakejch excesů, ale kritiku k jeho výkonům, a to absolutní, si vyhrazuju, hrál pořádný hovno, kdykoliv jsem ho viděl (vidim tak každej druhej zápas Barcy v lize, v LM téměř všechny)...Můžu mu teda s klidnym svědomím říct "val do piče a už se nevracaj" s tím, že mu přeju hodně štěstí jinde, jen ať už se ale nevrací...A je to možný, třeba je to skvělej hráč (můj názor - fakt ne) a jen mu to v Barce nesedělo, ale doháje jako majitel nějaký investiční společnosti když zaměstnám nějakýho prověřenýho investora a mam od něj nějaký očekávání a on mi nepřinese žádnej zisk, tak ho taky pošlu do piče a přestanu si ho jako investora vážit. Mám často pocit, že se na EF často věci dostávaj do osobní roviny, která ale ani není možná, nebo je směšná..Myslim tím to zosobnění s klubem a hráči, jako kdyby mnozí v těch klubech opravdu nějakym způsobem působili, což mi příjde zcestný a spíš to poukazuje na ubohost reálnýho života jistejch jedinců zde působících...
Ingimir
11.01.2018 23:12
#
"hodně tomu přispívali hráči jako Carvalho, Pepe, Coentrao a hlavně Ronaldo"

nebolo jednoduchšie napísať že k tomu prispievali hráči Realu?
zemik
11.01.2018 23:54
#
tím to ale není, jde o to, že je jsem měl logicky nasledovaný...Jedna špína vedle druhý (charakterově).
fenixLFC
11.01.2018 21:52
#
celeb
11.01.2018 15:55
#
jedna vec je skritizovat zly, nedosledny vykon, ci formu hraca. Ale tento hate voci Gomesovi/Ardovi/Deulofeovi fakt nechapem. Ja som casto kritizoval Mascherana posledne roky(lebo hral hrozne), ale nemal som problem ho pochvalit, ked nahodou motyka vystrelila a vysiel mu zapas.
Casto tu citam, ako maju fans ne/oblubeneho hraca a budu ho hejtovat/chvalit bez ohladu na to ako zle/dobre hra.
roman1978
11.01.2018 16:47
#
gomes a ani delo nezahráli ani jeden zápas za barcelonu tak, jak by měl hrát hráč, co za barcu nastupuje. ani jeden na to nemají. a ano, kritizuji je za poslední výkony na hřišti, ne v posteli. každý z nich neodehrál kvalitativně ani zlomek toho, co si odvedl masch.
zemik
11.01.2018 17:30
#
dokázal bych ho pochválit, ale nebylo za co proboha...Nebo jsem zrovna těch jeho pět minut slávy u míče neviděl..
Klokanomet
11.01.2018 17:34
#
srovnávat legendu Barcy Masche s lordem Gomesem
celeb
11.01.2018 18:00
#
za posledne 2 roky kludne. BTW legenda Barcelony? To ako kazdy hrac kto u nas hral je legenda? Masch dosiel z LFC ako DM a Busq ho posadil! Tato ultra-legenda nedokazala podat dostatocny vykon na to, aby si na DM zahrala. Keby sme nemali neschopne vedenie, ktore nebolo schopne zohnat niekolko rokov laveho stopera (az dosiel Umtiti), tak by tato 'legenda' zhasla skorej a hrala uplne niekde inde ( a snad ako DM/CM a nie trapiac sa na stoperovi, kde nikdy zrovna neziaril.
Ano, vdaka za jeho snahu a bojovnost a to, ze sa nevzdaval ani na pozicii, ktoru nemusel. Zatal zuby a hral. Ale nikdy ho nikoho ani len nenapadlo oznacit za dobreho stopera. Aj na MS hraval ako DM a podal fantasticky vykon. Na stoperovi sme boli vzdy radi, ked jeho pravidelne kiksy neboli potrestane golom, ci cervenou. Branenie pri standardkach? 0 bodov. Nizky a navyse horsi vyskok nez Messi. Mascherana sme znicili my. Bolo to paradne DM, ktoreho Pep v nudzi dal na stopera a dalsi treneri boli natolko slabi, ze tam ostal. Porovnaj nasu obrannu hru teraz, ked mame 2 stoperov - STOPEROV. Kolko golov dostavame, ako sme schopny udrzat vysledok. To sa za Mascherana zial nikdy nedialo a vzdy sme trpli ak nebolo uz rozhodnute a casto sme inkasovali v zaveroch zapasov. On mal za zapas 1-2 fantasticke BANZAI odobratia lopt, kedy siel do toho all - in ... a 3-4 katastroficke zlyhania, ked sa tomu utocnik vyhol a siel sam na brankara. To vzdy bol a to aj stale je Mascherano. Lenze to banzai bolo vzdy tak WAU, ze vsetci zatvarali oci pred jeho nedostatkami. Nedostatkami stopera, lebo rozohravku mal dobru a vedel dobre rozohrat ... ale to uz sa rozpisujem moc. U mna je legendou z jeho cias Iniesta, Xavi, Puyol, Valdez, Busq, Messi, Pique, Alves ... vsetci daleko pred nim. A davat kazdemu status legenda - to ten pojem dost devalvuje, co je nespravodlive voci tym, co si ju 100% zasluzia.
Klokanomet
11.01.2018 18:15
#
Já s tím prostě nemůžu souhlasit...řádově dělal za celou dobu v Barce Masch možná méně chyb než Piqué a výborný stoper to opravdu je. Navzdory tmu, že je nízký. Nemluvě o tom, že je to srdcař, jinak bych o něm jako o legendě nemluvil. Ale tvoje hodnocení je opravdu hodně příkré, sedělo by spíš k Mathiemu. 3-4 katastrofické selhání za zápas? To ses snad zbláznil, to bys nemohl říct ani o Kadlecovi nebo Holkovi a to jsou nejhorší stopeři, kteří mě aktuálně napadli. Nemluvě o tom, že by tedy ty zápasy musely končit třeba 7:5, co se opravdu za Mascheranova PANOVÁNÍ nedělo!
celeb
11.01.2018 22:23
#
"řádově dělal za celou dobu v Barce Masch možná méně chyb než Piqué a výborný stoper to opravdu je"
Pises strasne sracky.
celeb
11.01.2018 22:32
#
"řádově dělal za celou dobu v Barce Masch možná méně chyb než Piqué a výborný stoper to opravdu je"
Pises strasne sracky. Na Piqueho sa nechytal v nicom, kedze Pique hraval s Puyolom este v dobach, kedy hral Mascherano v ZALOHE! LFC. Ty si mozno spajas jeho meno s uspechmi, ktore sme aj napriek jeho pritomnosti boli schopni ziskat. Ja si pamatam stupidne penalty a cervene karty za este stupdnejsie zakroky. Pamatam si, ako si s nim uz 2 roky vytiera zadok hociktory utocnik LaLigy/Sekundy, kedze uz nema ani tu rychlost a presnost ako kedysi, ked to este aspon ako-tak slo. Pamatam si body, ktore nam pred rokom on stratil svojimi tragickymi vykonmi, kedy uz to nevedeli vydrzat ani komentatori a jeho znamky po zapasoch boli presne ako jeho vykony = strasne. Mal odist na vrchole 2-3 roky dozadu, ako aj planoval, ako sa aj hadal s vedenim a spravil zivotnu chybu, ze ostal. Teraz je rad, ze si este trochu zarobi na dochodok v Cine, lebo nikto tohto "skveleho stopera" nechcel a tak sme radi, ze za nho dostaneme mizernych 5m.
Klokanomet
11.01.2018 18:22
#
Aha, tak Alvés je legenda a Masch ne? Můžu argumentovat stejně jak ty - je nízký, žádná legenda, protože přišel ze Sevilly, byl pořád vytažený, takže jeho strana často hořela (hlavně v jeho pozdějších letech), centry poslední dva roky v Barce pravidelně posílal na tribunu a excesů měl mnohem víc než Masch a navíc hromady zbytečných karet. A ani snad nikdy nebyl narozdíl od Masche kapitán. Proč by teda on měl být legenda a Masch ne? Obrannou hru porovnávat nebudu - letos opravdu není první sezona v historii, kdy máme obranu statisticky výbornou, takže za to asi těžko mohl Mascherano.
Manik...
11.01.2018 15:56
#
dwarf253
11.01.2018 20:35
#
A to ti na tom vadí? Vždyť na tom je směšné spíš to, jak se dokáže někdo rozčílit a jakým způsobem dokáže hodnotit fotbalistu, který v tomhle sportu reprezentuje svou zemi a hraje za jeden z nejlepších klubů na světě. Fotbal hraje tolik lidí, ale tenhle borec se dostal do Barcelony a tady se o něm mluví jak o nějakém Frantovi z Dlouhé Lhoty, co si jde zahrát šlágr pralesní divize proti Krátké Lhotě hned po šichtě ve fabrice a po zápase zapluje do místní knajpy. Já tomu teda říkám spíš rozmazlenost fanoušků, kteří fandí jen tomu nejlepšímu a mají díky tomu o fotbalistech a potažmo fotbalu jako takovém trochu zkreslené představy, protože pokud hráč náhodou nemá formu a není nejlepší v týmu, pravidelně nenastupuje, tak je to hned tragéd, co by měl pomalu skončit kariéru...
zemik
11.01.2018 22:22
#
tady mě ale právě facinuje to, jak se tak špatnej hráč může dostat tak vysoko...příjde mi to jako error celýho systému...Mimochodem koukám na dnešní zápas a zadrbává skoro každej míč, nebo když ne, vrátí ho zpětnou přihrávkou dozadu (klasika), přitom má mnohdy prostor, ale prostě neví co s balonem...strašnej, strašnej, příšernej hráč a já nemužu fakt uvěřit že jinde byl dobrej....ne
>vyřazen z kádru<
12.01.2018 18:53
#
Gazdo
11.01.2018 20:46
#
newTH6
11.01.2018 20:50
#
GalaktickyPrezident
11.01.2018 11:09
#
Typickej fanoušek Barcelony, ani mě to nepřekvapuje..
zemik
11.01.2018 13:28
#
říká fanda Realu, kde polovina lidí tady na EF posílá do prdele Ronalda ? vážně směšný...ale smát se ti už dál nebudu, vzhledem k těm tvejm oblíbenejm týmům a jejich současnýmu hernímu projevu
GalaktickyPrezident
11.01.2018 15:34
#
A co tím chceš říct, že mám fandit týmu, kterému se vede?
zemik
11.01.2018 17:32
#
myslel jsem to upřímně, jen že se ti nebudu smát. Neni to tak dávno, co jsem byl ze hry Barcelony taky zoufalej a vim jak to je nepříjemný, ty to teď máš trojnásob
GalaktickyPrezident
11.01.2018 17:33
#
To k tomu prostě patří, nemůžeš furt vyhrávat..
zemik
11.01.2018 17:42
#
tak jasně že se ti tak trochu směju, prostě to, hlavně Realu, přeju. Sparta je mi u prdele, ale mrzí mě to, protože jsem čekal po těch nákupech se Slávkou, že konečně budeme mít 3 vysoce konkurenceschopný týmy v evropskejch pohárech, kde bych jim přál, liga je mi tatam. Noa Arsenalu jsem kdysi fandil (hlavně za dob Henryho a jeho poslední sezony, kdy tam byl Rosa, Hleb, Fabre), jenže potom jsem pochopil, že majitelům nejde ani tak o fotbalový úspěchy, jako o ty finanční.. a taky mě začal srát Wenger svojí hloupou taktikou, která trvá dodnes.
TrueCommunist
11.01.2018 17:07
#
Lidská ubohost
Free_player
11.01.2018 09:33
#
pryč s ním
lavender
11.01.2018 09:33
#
Nová posila Jihlavy?
C-M@ster
11.01.2018 09:37
#
Tonynko92
11.01.2018 09:39
#
to nevím, já bych ji nenechal ani těhotnou
GAUČ()
11.01.2018 09:54
#
Si děláš? Já bych ji dával 3x denně... Minimálně
Tonynko92
11.01.2018 09:56
#
však tak sem to myslel
GAUČ()
11.01.2018 10:19
#
ježiši, no jo už jsem to pochopil. Trochu se mi odkrvil mozek
zemik
11.01.2018 17:48
#
Vantic7
11.01.2018 11:14
#
REPLIKATOR
11.01.2018 09:41
#
menezeris
11.01.2018 09:57
#
Těhotný ženský jsou do určitého měsíce právě pořád nadržený.
PP
11.01.2018 15:14
#
po prvním trimestru.. hrozné..
Azazelo RD
11.01.2018 10:41
#
Logicky musí místo dětí rodit zlatý míče.
Mustang™
11.01.2018 10:52
#
ManUnited
11.01.2018 11:17
#
HalaMadrid_Flx
11.01.2018 11:26
#
Luigi4
11.01.2018 12:08
#
ADM
11.01.2018 12:16
#
KoryVCF
11.01.2018 12:56
#
jany kozak
11.01.2018 13:54
#
uff
11.01.2018 16:34
#
fenixLFC
11.01.2018 21:57
#
Diego2
11.01.2018 09:43
#
Mercury
11.01.2018 09:53
#
Samé dobré zprávy v poslední době. André, díky za vše. Tvoje působení bylo zcela nezapomenutelné.

https://www.youtube.com/watch?v=L8v1CGwqTR4
SIRBRANIKE
11.01.2018 11:18
#
Klokanomet
11.01.2018 17:36
#
tak tak
zemik
11.01.2018 17:49
#
dextroza_m
11.01.2018 19:09
#
Bohumil Stejskal je top!
Teoretik
11.01.2018 09:55
#
Jo tak on ještě není spokojený
Thoth
11.01.2018 10:28
#
sport.es: Yerry Mina is already a player of FC Barcelona
-Carles-
11.01.2018 10:30
#
alcantara
11.01.2018 10:43
#
Jedi knight
11.01.2018 10:50
#
Každý sme nejaký, ale pre mňa je strašne nesympatický ...
-Carles-
11.01.2018 11:09
#
12 mega je dobrá cena, ak sa aj náhodou nechytí tak vzhľadom k veku sa stále bude dať predať za slušný balík.
patas92
11.01.2018 11:05
#
Pokud by se z odchodů Ardy, Deulofeua, Gomese a Rafinhy zaplatila většina Coutinha, tak to by byl sen
Stiiing
11.01.2018 11:08
#
tomu snad sám nevěříš
Jedi knight
11.01.2018 11:14
#
Kenneth
11.01.2018 11:15
#
Budete radi za tretinu.
SIRBRANIKE
11.01.2018 11:19
#
El-Pistolero-68
11.01.2018 11:38
#
Ty jsi pohadkar. Jediny Gomes ma z nich cenu 20+.
C-M@ster
11.01.2018 11:56
#
K tomu přičti prodaný dresy.
remeslnik
11.01.2018 20:45
#
Nóóó a prodané zápasy !!
Bakary3
11.01.2018 12:18
#
To ani nahodou. Uz tohle ukazuje stupiditu tehle megaprestupu..

Za ty prachy mohla mit Barca treba i 3 super hrace..
pauliee
11.01.2018 12:23
#
Arda - 5
Deulofeu - vraj 18+2 bonusy
Gomes - 20-30
Rafinha - 15
-Carles-
11.01.2018 12:54
#
+ Masche 10.
Svatej
11.01.2018 15:40
#
ktere blázen dá za Gerarda 20?
el Principito
11.01.2018 15:59
#
neapol
Svatej
11.01.2018 16:12
#
Cvoci
remeslnik
11.01.2018 20:48
#
Rafinha má jít jen na hostování, né na prodej. Tam se moc E nevrátí. Jenom možná potom ten Raf.
patas92
11.01.2018 12:56
#
Deulofeu 18, Rafinha 20, Arda 5, Gomes 30...A jsme na většině, šulíni.
Bakary3
11.01.2018 13:02
#
Pochybuju, ze nekdo da 20 za Rafinhu a 20 za deulofeua, i ten gomes za 30 bych rekl, ze to bude tak mozna vcetne bonusu..

Spis tak pulku bych rekl..
patas92
11.01.2018 13:09
#
30 by nějaký anglický mančaft mohl dát za Gomese úplně v pohodě. Neapol za Deulofeua tolik nabízí.
Svatej
11.01.2018 15:40
#
icka
12.01.2018 12:38
#
Macković
11.01.2018 11:28
#
do Darmstadt
ACSMan
11.01.2018 11:45
#
You can Go mess
Phillipinho
11.01.2018 12:12
#
Nechci se chvalit, ale jako jeden z mala jsem ten prestup kritizoval uz na zacatku a naprosto nechapal. Nekteri fans Barcy a Realu se tu o nej dokonce pretahovali
Teoretik
11.01.2018 14:49
#
aj já, oba přestupy z Valencie mě neskutečně dopálily. Přesto jsem dal Gomésovi i Pacovi šanci. Už jich měli až až.
Barcafan10
11.01.2018 15:15
#
Paco mi nevadí, on jako náhradník je dobrý, nějaký gól občas dá, snaží se a na tom křídle letos mile překvapil
Teoretik
11.01.2018 15:23
#
souhlas, chtěl jsem to napsat, ale byl jsem línej škoda toho zranění teď. Každopádně v té době jsme si mohli nechat Munira a vyšlo by to na stejno.
Footballer
11.01.2018 17:18
#
stejně tak můžem pochválit AtléticoMadrid, který taky hned po přestupu Ardy říkal, že se u nás neprosadí
raduinho
12.01.2018 23:56
#
Bakary3
11.01.2018 12:19
#
Nechapu, co na nem kdo videl, i na tom euru, po kterym prestoupil, nehral nic.. A jeste za nej Vale dostala 60mega euro snad.
JackDaniels.
11.01.2018 13:46
#
Vsetci tu do neho kopu.
Ked dostane poriadnu doveru a minutaz ukaze co v nom skutocne je.
Hlavne odtial odid a nech sa dari.
roman1978
11.01.2018 14:48
#
Teoretik
11.01.2018 14:51
#
Tohle slyším furt a i od fandů Barcy. Zatím ale nikdo nikdy neuvedl, kde přesně v tom Gomesovi vidí ten ohromný potenciál.
newTH6
11.01.2018 14:54
#
Běž do Juve, alespoň konečně získá titul někdo jiný..
JuveGrandeAmore <3
11.01.2018 15:50
#
Len aby to nedopadlo ako s Pogbom
newTH6
11.01.2018 15:55
#
To by se musel stát zázrak...
GalaktickyPrezident
11.01.2018 16:02
#
Gomés se vratí do Valencie za 20 mega, když se mu následně povede MS a v létě ho prodají znovu za 60. Takhle se to dělá..
Thoth
11.01.2018 16:10
#
https://youtu.be/FJVIVg4MPWk?t=6m56s

Co si myslite o tomto ? Je to faul alebo to nie je ?
celeb
11.01.2018 16:41
#
chytil mu ruku a potom ho za rameno odstrcil. Keby to bolo rameno na rameno, tak sa to v PL nepiska. Takto by sa to malo piskat vsade.
Thoth
11.01.2018 16:49
#
A bola to penalta alebo priamy kopu z poza 16ky ?
celeb
11.01.2018 17:07
#
Hranica? Tazko posudit z tych zaberov, ten 2. keby trval dlhsie ... Ja by som dal priamy kop z hranice.
messinhovic
11.01.2018 19:50
#
chtel hrat mic? evidentne ne
Klokanomet
11.01.2018 17:30
#
DI DI, VAL VAL A UŽ SA NEVRACAJ! že je to tragéd a kopyto bylo jasné po pár prvních zápasech, kdo si od něho pořád sliboval, že najednou začne hrát jak Pirlo asi moc fotbalu nerozumí. Pomalý, slabý v soubojích, s míčem se skoro neotočí, střely posílá na tribunu, netvoří hru, nemá techniku ani neumí bránit. Je vysoký a robustní, ale nemá žádný důraz. K čemu takový hráč?
zemik
11.01.2018 17:51
#
bacha, za chvíli se na tebe sesype strašná kritika....protože ho strašně kritizuješ, ikdyž zcela právem
messinhovic
11.01.2018 19:51
#
tak tak val val valloire
pejsek5
11.01.2018 19:54
#
newTH6
11.01.2018 19:56
#
Barca není pro každého. Jinde se může v pohodě chytit.
Fairplay
11.01.2018 19:03
#
Kolik teda nakonec Gomes stál při uvažování aktivovaných bonusů? (protože padaly sumy snad od 30 do 55 milionů)
Barcafan10
11.01.2018 19:07
#
Bylo to tuším kolem 40 s bonusy, vyhráli jsme jen pohár, odehrál něco přes 50 zápasů, do 50 to muselo být ne?
Footballer
11.01.2018 19:15
#
Stál 35 + 20 bonusy, ale netuším, za co konkrétně jsou ty bonusy.
dextroza_m
11.01.2018 19:06
#
Tento přestupák.. To je sen?
jiri - fcb
12.01.2018 10:01
#
Barta nechápu. Kdyby tahle makal od začátku, tak nemusel být tak hejtovaný.
Thoth
11.01.2018 20:23
#
mara z hornaku
11.01.2018 20:26
#
Mascherano
pejsek5
11.01.2018 20:27
#
André rozlučkový hattrick
puji
11.01.2018 20:49
#
FORCA BARCA.sk-Valverde: Je pravdou, že radšej mám širší káder FORCA BARCA.cz-Valverde: „Je pravdou, že bych preferoval užší kádr“
mara z hornaku
11.01.2018 21:09
#
Já četl verzi s užším kádrem, chce dávat prostor i hráčům z béčka
Dr. Admess
11.01.2018 23:01
#
Kde se komentuje Barça s Celtou?
puji
12.01.2018 00:28
#
U Soukopa na Barrandově
Dr. Admess
11.01.2018 23:04
#
Jinak k Andrésovi. Ano, ať už jde. Snad se najde nějaký zájemce. Andrés na Barçu absolutně neměl, nemá a nikdy mít nebude. Ta jeho technika a (ne)rychlost s míčem je k smíchu v týmu jako je Barcelona.

+30 mega bude za něj krásných.
remeslnik
11.01.2018 23:42
#
Jediný Andrés je tam Iniesta.
Dr. Admess
11.01.2018 23:48
#
Máš recht. *André
remeslnik
11.01.2018 23:58
#
roman1978
12.01.2018 08:17
#
Ne, není.

Andres je i Messi
remeslnik
12.01.2018 09:25
#
roman1978
12.01.2018 14:12
#
Co se ti na tom nezdá?
remeslnik
13.01.2018 02:31
#
No jo no, jasně že je Leo druhým jménem Andres, ale nikde se to nepoužívá a skoro nikdo ho pod tím jménem nezná. Tak proto !! Andres byl vždy jen Iniesta a André je Gomés.
torcida
12.01.2018 21:06
#
Dr. Admess
12.01.2018 13:52
#
Taky máš recht.
blaugrana
12.01.2018 07:26
#
Chcel som ťa nechať popraviť.
Diego2
12.01.2018 07:30
#
jiri - fcb
12.01.2018 10:02
#
Jako ty vole, jsem nevěřil svým očím.
Dr. Admess
12.01.2018 13:53
#
Tak to snad došlo každýmu.

Na naší legendu bych nesáhl. Ten i kdyby už hrál jen na jedný noze, tak proti němu neřeknu ani popel. Iniesta je prostě Iniesta. Nenahraditelný.
salm0n
12.01.2018 00:59
#
Jdi do Arsenalu, tam mezi ty zoufalce zapadneš.
suicide
12.01.2018 07:30
#
Uz teraz vidim, ako ho naj hrac ligy Lingard obchadza...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.