Bylo to jako proti katarské Barceloně, řekl debutant Coufal

12.11.2017 12:12 - Aktuality
Vladimír Coufal (© fcslovanliberec.cz)
 
Reprezentační premiéru si liberecký obránce Vladimír Coufal představoval snazší. Katarští fotbalisté ho překvapili svou kvalitou a přirovnal jejich hru k Barceloně. Připustil, že v utkání mu začaly docházet síly a nechápal, že soupeř nebyl v parnu vůbec zpocený. Díky výhře 1:0 však považuje debut za ideální.

"Fantazie. Výhra 1:0, vzadu čisté konto, celkem slušný výkon, lepší vstup do reprezentace jsem si asi nemohl přát. Teď jen doufám, že se v národním týmu ještě někdy objevím," řekl Coufal novinářům. "Nervózní jsem nebyl. Už jsem odehrál dost těžkých zápasů, i když tohle byla reprezentace. Jsem tady asi kvůli tomu, že určitou kvalitu mám. Pak je to jenom o tom, jestli se vám podaří chytit se první balonem, a mně to vyšlo," dodal.

S Katarem dosud Češi neměli zkušenost, ale podle videa tušili, že nepůjde o snadného soka. Jenže realita podle Coufala předčila očekávání. "Je to fantastický soupeř. Troufl bych si říct, že jsou daleko lépe vybavení technicky než náš středeční soupeř Island. První doteky jim chodily přesně tam, kam chtěli. Věděli o sobě, nebyli snad ani zpocení. I když si kdekdo řekne 'nějaký Katar', ale já myslel, že tady hrajeme s nějakou katarskou Barcelonou," líčil Coufal.

Svou roli hrálo také to, že Katařané jsou zvyklí na místní dusné počasí, zatímco Coufalovi z chladného Liberce dělalo problém. "Kolem 80. minuty už jsem toho měl plné zuby. Snažil jsem se přes den co nejvíc pít, na dvou dresech mám podle mě vypocené tak čtyři litry vody. A ten borec, co hrál na mě, ten nebyl zpocený ani na hrudníku. Asi se prostě fakt narodili v poušti," žertoval Coufal.

Katařané se ve druhé půli tlačili za vyrovnáním, ale Coufala těšilo, že česká obrana byla pevná. "Oni dobře kombinovali, utahali nás, ale nevím, že by měli úplně vyložené šance. Spíš náznaky, které pramenily z našich chyb a ztrát ve středu hřiště. Ale naštěstí jsme to vzadu dobře drželi."

Kromě vedra ho zarazila i nezvyklá atmosféra na stadionu, kde fanoušci hráli na hudební nástroje a zpívali popěvky v arabském stylu. "Podle mě tu nějaký šejk zaplatil kapelu, ať tady celých devadesát minut hraje. Nevím, co to bylo. Lezlo mi to na nervy. Nevěděl jsem, jestli mám hrát fotbal, nebo jim tančit do rytmu. Čekal jsem, jestli se někdo ještě nezačne modlit," řekl Coufal.

V Dauhá mohl na vlastní kůži pocítit, jak to bude vypadat při mistrovství světa 2022 v Kataru a připouští, že cítí motivace se tam probojovat. "To určitě. Jenom kdyby ještě někdo zaplatil i za to, aby tu nesvítilo slunce, to by bylo o motivaci víc. Ale je to fantastické město, něco neskutečného, co tu všechno postavili. Ty hotely, bude tu osm krásných stadionů," dodal liberecký bek.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5798
Komentáře (145 / 0 nových)
fabec1222
12.11.2017 12:14
#
toho už k rozhovoru nepouštět
biggpee
12.11.2017 18:23
#
Kromě vedra ho zarazila i nezvyklá atmosféra na stadionu, kde fanoušci hráli na hudební nástroje a zpívali popěvky v arabském stylu. "Podle mě tu nějaký šejk zaplatil kapelu, ať tady celých devadesát minut hraje. Nevím, co to bylo. Lezlo mi to na nervy. Nevěděl jsem, jestli mám hrát fotbal, nebo jim tančit do rytmu. Čekal jsem, jestli se někdo ještě nezačne modlit," řekl Coufal.
extraprase
12.11.2017 20:13
#
tvl to je materiál
Posledni Kovboj
13.11.2017 10:14
#
20DollarsInMyPocket
12.11.2017 12:17
#
Bořil a Coufal, takhle inteligentní duo nám na becích dlouho nehrálo
Uwe háže buly
12.11.2017 12:20
#
spider_8
12.11.2017 12:25
#
Zase hrával tam Limbáč a to samo o sobě stačí na nízký průměr, ať už hrál na druhém kraji kdokoliv
clovek1
12.11.2017 12:27
#
Blasphemer
12.11.2017 12:44
#
db18
12.11.2017 12:47
#
To sice jo, ale zase bych neřekl, že je na tom Coufal o moc líp (jestli vůbec).
Nuno čomes
12.11.2017 15:18
#
Limba naopak moc hloupý nebude.
Kang & Kodos
12.11.2017 15:20
#
Spíš bude úplně blbej
Nuno čomes
12.11.2017 15:21
#
Musí vám sparťanům lézt strašně na nervy :)
Kang & Kodos
12.11.2017 15:29
#
Mohl bych klidně fandit někomu jinýmu, ale na jeho debilitu to vliv mít nebude
Nuno čomes
12.11.2017 15:44
#
Ok
guzman
12.11.2017 19:56
#
frankiefcb
12.11.2017 22:34
#
spider_8
12.11.2017 23:08
#
Posledni Kovboj
13.11.2017 10:14
#
vodka
13.11.2017 11:04
#
hyper01
13.11.2017 19:17
#
Nímrmajer
14.11.2017 17:13
#
Duff
12.11.2017 20:37
#
jo mezi prvoky by byl Einstein
Han střelil první
12.11.2017 12:51
#
fenixLFC
12.11.2017 12:53
#
Nebelung
12.11.2017 12:56
#
U Limberského nevím, jestli je hloupý, nebo jen úplný kokot. Třeba u Řezníčka je to jasné. Ten vypadá, že umí počítat jen na prstech
HorajzmAmmann
12.11.2017 13:12
#
Limberskej třeba není hloupý, jen má celý média a fanoušky úplně na párku a dělá ze sebe šaška
Blasphemer
12.11.2017 13:20
#
Je.
extraprase
12.11.2017 20:16
#
to jsem si taky myslel, dokud nedošlo na tu jeho bouračku a ještě to gesto s tim volantem.
TekIber
12.11.2017 17:20
#
Ten ho jeste ma, ze?
RM1999
12.11.2017 13:00
#
Posledni Kovboj
12.11.2017 13:40
#
Barcafan10
12.11.2017 18:49
#
Tak Limbersky chtěl všem jen ukázat, že má poradny koule, kdxz dal gól
hyper01
13.11.2017 19:17
#
db18
12.11.2017 12:46
#
Han střelil první
12.11.2017 12:50
#
Posledni Kovboj
12.11.2017 13:40
#
Nuno čomes
12.11.2017 15:18
#
Klasičtí fotbalisti, blbí jak tágo :)
Blasphemer
12.11.2017 12:17
#
Coufal pls
Baronne
12.11.2017 12:18
#
Cože to?
John Obi Mikel
12.11.2017 12:27
#
Pablos
12.11.2017 12:19
#
tak snad sis vyměnil dres s Al-ah Messim
Mirek na tenisu
12.11.2017 12:19
#
Pamatuji si rok 1970 kdy kompletní kádr ČSSR z mundialu 70 v Mexiku potrestali za aféru Puma-Adidas. Hráči tenkrát podepsali lukrativní smlouvy s výrobci a ÚV KSČ a ČSTV jim daly distanc. Proti Finsku a ještě někomu musela nastoupit druhá ligová garnitura. A tak si jediné dva repre starty připsal třeba pravý bek Baníku Jirka Večerek. Vynikající, rychlý obránce s tvrdou střelou. Ovšem v repre kraloval Dobiaš, předtím Lála...Coufal i když je původem z Ostravy by Jirkovi nemohl ani zavázat kopačky. Sorry ako...
valloire
12.11.2017 12:34
#
Reggie
12.11.2017 15:46
#
Tento uzivatel pro tebe musi byt super . A nemyslim to vubec zle, ja se rad neco z historie taky dozvim..
valloire
12.11.2017 22:11
#
To se cení. Postřehy někoho, kdo to zažil jsou přece k nezaplacení.
John Obi Mikel
12.11.2017 12:35
#
Spalovač šancí
12.11.2017 12:21
#
Konečně se to někdo odvážil říct. Bylo to velké vítězství, které se zapíše do historie českého fotbalu.
duchnik
12.11.2017 12:31
#
Rozhodně.. Kolik reprezantací si může říct, že porazilo Barcelonu?!
extraprase
12.11.2017 20:18
#
a ještě u nich doma
FCSL
12.11.2017 12:28
#
Náhodou se mi líbilo, jak se snažil Katar hrát. Na riziko rozehrávka hned od golmana, krátký kombinace, i když většinou nepřesný Větší snaha o fotbal než slavnej Island
Nigro
12.11.2017 12:46
#
Snažili sa hrať futbal na ktorý nemajú a nikdy mať nebudú
Manny
12.11.2017 15:12
#
Evidentně jsi ten zápas viděl...
extraprase
12.11.2017 20:22
#
island měl tak zapotřebí předvýst nějakou snahu v poušti s nějakejma nýmandama, co si nechali dát 4 body od nýmandů ze severního irska. ti tam přijeli tak leda na teambuilding a aktivní odpočinek.
naproti tomu domácí potřebujou získat nějakej kredit jako sůl
Manny
13.11.2017 09:08
#
Bobřík
12.11.2017 12:29
#
#výsměch
El Campeon
12.11.2017 12:31
#
Myslím,že v současné formě bysme dokázali porazit i skutečnou Barcelonu
johnik
12.11.2017 12:33
#
Tak to je úlet
GalaktickyPrezident
12.11.2017 12:37
#
Smutný je, že Katar byl fotbalovější než naše repre..
Kang & Kodos
12.11.2017 12:46
#
Přitom v Kataru by jeho "fucking jewish" ocenili určitě víc než ben Chaim v Liberci.
KingMaster13
12.11.2017 12:48
#
Bobřík
12.11.2017 13:15
#
>vyřazen z kádru<
12.11.2017 13:23
#
Posledni Kovboj
12.11.2017 13:40
#
bravo7
12.11.2017 15:10
#
Blaza27
13.11.2017 09:42
#
Kucka
13.11.2017 11:43
#
raduinho
13.11.2017 15:53
#
hyper01
13.11.2017 19:18
#
db18
12.11.2017 12:47
#
Whitemedia
12.11.2017 12:53
#
no dpč
papanegra
12.11.2017 12:55
#
Než jsem se začal o něj zajímat, tak jsem si myslel, že je v pohodě, ale poslední dobou co dělá..
andrew96
12.11.2017 12:55
#
Kam se hrabe "Honzo, pojďte k nám".
martin8
12.11.2017 16:27
#
No. To zas ne. Coufal byl alespoň schopnej něco říct.
andrew96
12.11.2017 18:49
#
Tak Dýno byl v hicu z vyhraného derby, Coufal z vítězství nad Katarem. To nejsou moc plusové body.
Rezan
13.11.2017 12:39
#
Kollera se nikdo předtím nikdy na nic neptal, tak byl zaskočenej. Jindy byl pohotovější. Ten Coufal je fakt hrůza, že byl schopnej něco říct je u něj na škodu.
Zeleznik
12.11.2017 12:55
#
Sympaťák a výborný fotbalista.
Kixi Syhimour
12.11.2017 12:55
#
james10
12.11.2017 15:40
#
Casemiro>Kanté
Kixi Syhimour
12.11.2017 20:20
#
Henry>Raúl
james10
12.11.2017 21:07
#
Xavi>Gerrard
Kixi Syhimour
12.11.2017 21:23
#
David Silva>Luka Modric
james10
13.11.2017 14:28
#
Isco>Coutinho
TheTopFootbaler
13.11.2017 16:34
#
Beckham>Pogba
Kixi Syhimour
13.11.2017 16:43
#
Ederson>Navas
james10
13.11.2017 21:04
#
Ja>ty
x.Kazi
12.11.2017 12:59
#
Už žádné další články o tom..ideální rozhovor jako zakončení tohoto turnaje
Riviera Kid
12.11.2017 13:13
#
Ty vole a já si schválně čtu článek, že ten nadpis zase klasický zkresluje. A ono hovno. On to fakt řekl.
John Obi Mikel
12.11.2017 13:33
#
extraprase
12.11.2017 20:23
#
Gábor
12.11.2017 13:19
#
Krejčí?
Spalovač šancí
12.11.2017 13:42
#
V Praze třeba docela slušný Leo Macenauer. Příp. La Premier, pokud nechceš tolik platit, ale mít ještě pořád šité na míru.
jany kozak
12.11.2017 13:38
#
fantomas
12.11.2017 13:54
#
Absolutni primitiv...
owny
12.11.2017 14:55
#
Zhodnocení tvých názorů?
fantomas
12.11.2017 15:27
#
Awww
Nr.Nobody
12.11.2017 16:59
#
TheTopFootbaler
12.11.2017 14:41
#
Coufalova učitelka ze základky by si zasloužila nafackovat.
TekIber
12.11.2017 17:12
#
Nebo spis poplacat po zadech a kvetinu, ze to vydrzela?
TheTopFootbaler
12.11.2017 17:36
#
Nebo... Ale myslím, že ho spíše zkazila.
Rezan
13.11.2017 12:41
#
třeba ještě nemá ZŠ hotovou, se teď soustředí na sport
TheTopFootbaler
13.11.2017 16:34
#
PBLead
12.11.2017 14:53
#
"Podle mě tu nějaký šejk zaplatil kapelu, ať tady celých devadesát minut hraje. Nevím, co to bylo. Lezlo mi to na nervy. Nevěděl jsem, jestli mám hrát fotbal, nebo jim tančit do rytmu. Čekal jsem, jestli se někdo ještě nezačne modlit," řekl Coufal.



Jinak hlavně, že náš svaz nikdy žádné bubeníky nenajal.
Han střelil první
12.11.2017 15:02
#
Je to hrozný idiot.
martin8
12.11.2017 16:23
#
V těchto končinách je to naprosto běžné. To žádnej šejk nemusel platit.
biggpee
12.11.2017 18:24
#
buranstvi lvl 100 tenhle frajer evidentne poprve opustil Podještědí
lichna
12.11.2017 14:55
#
Náhodou super rozhovor. To s tou hudbou.
Hunt
12.11.2017 15:56
#
Co je na tom super?
lichna
12.11.2017 16:28
#
Ze to konecne není klasický klišé rozhovor? Ze někdo řekne skutečně co si myslí? Možná je to hovadina, ale mi to nevadí. Když se odpovídá nudné tak si všichni stěžují, když hráči řeknou něco jiného, všichni si stěžují. Zkurveny český národ fakt..
Cukroušek
12.11.2017 18:03
#
Navic podle me az tak velke kraviny neplaca. Ma to docela hlavu a patu
Chlupatá máma
12.11.2017 18:38
#
Ne asi. Sice používá nezvyklý výrazivo, ale rozhodně lepší než dementní klišoidní plky.
extraprase
12.11.2017 20:25
#
klišé je na hovno, ale místo mlení totálních píčovin už radši to klišé.
ono sice je čemu se zasmát, ale ten borec je pak za ubožáka
lichna
12.11.2017 22:20
#
A co z toho je totální píčovina? To že byl překvapen jejich technickou kvalitou? Jasně, srovnání s Barcelonou je mimo, ale taky proto to nazval Katarskou Barcelonou.

Já jsem za tyhle rozhovory rád. Konečně aspoň někdo řekne to co si skutečně myslí a ne to, co mu radí tiskový mluvčí..
Manny
13.11.2017 09:09
#
SIRBRANIKE
12.11.2017 22:13
#
Kucka
13.11.2017 11:44
#
Hunt
13.11.2017 22:50
#
No jo, lepší říct úplnou blbost, ale hlavně se poplácat po ramenou, jak jsme skvělí. Trocha pokory by nevadila. Pak se divíme, že Češi nikde v cizině nehrajou. A zkurvený český národ si nech do Ostravy :)
lichna
14.11.2017 07:21
#
Tohle není věc Ostravy ale věc celého národa.
bravo7
12.11.2017 15:11
#
Kang & Kodos
12.11.2017 15:12
#
OT: https://abload.de/img/snmekobrazovky4236ji0.png
Sport.cz feat. Mimibazar. Do pičičky.
Blasphemer
12.11.2017 15:12
#
exsparťa si čvachtal
Hawkcz
12.11.2017 17:18
#
Nuno čomes
12.11.2017 15:20
#
Chudák kluk.
Reggie
12.11.2017 15:48
#
To je kus hovada . Ty vole, takovy hovna jsem dlouho necetl
Hawkcz
12.11.2017 16:59
#
To je dement ze zvláštní už od pohledu.
osobnostx
12.11.2017 17:05
#
...když si člověk myslí že inteligence fotbalistů už nelze jít níže....
TekIber
12.11.2017 17:10
#
Tim twitterem dal nahlednout do sve hlavy, ze moc inteligence nepobral. A tady to bohuzel ukazal. Myslim si, ze marketingovy manazer Ondra Lipa by nemel ucit jen deti, jak maji mluvit s novinari, ale i Coufala
Medico
12.11.2017 17:53
#
Tak ted nevim, jestli katarsti kozomrdci jsou horsi nebo tenhle borec
REPLIKATOR
12.11.2017 18:29
#
suicide
13.11.2017 08:19
#
Chlapec je čistý sedlák. Tento článok keby sa dostal do Kataru, tak je z toho medzinárodná hanba.
Manny
13.11.2017 09:10
#
Co? protože je pochválil?
suicide
14.11.2017 11:16
#
jj, narážky na náboženstvo a kultúru sú ozajstná pochvala. Už vidím, čo by sa tu stváralo, keby nejaký Katarčan hodnotil českých fanúšikov, nebodaj by nejako pripomenul modlenie. To by tu bolo nagrcané od vrchu až po spodok.
risk je zisk
13.11.2017 08:52
#
Souhlasím s Lichnou.

Opravdu nevím, co je špatný na tom, říct své pocity z 1 repre startu a ještě k tomu v zemi, kde nikdy nebyl, takže neví jak to tam chodí na zápasech.
Jak už napsal Lichna, ať už by řekl cokoliv, tak by pro vás byl za idiota, takže to je prašť jak uhoď.
Určitě to nevypovídá nic o jeho inteligenci, když pronese něco nezvyklého.
REPLIKATOR
13.11.2017 09:22
#
Andy Conceicao
13.11.2017 09:54
#
Souhlas, kritika jazyka, ktera neni podavana s kontextem urovne kritizovaneho je pouhou planou a ustepacnou zabavou. Coufal nemusi mit nadhled jako literat, aby mohl byt bran vazne. A kdyz jsme u toho, vize o zaplaceni za nesviceni slunce je namet az apokalypticky technokratickeho rozmeru. Ze zdejsich posmesku lze citit kritiku, jejiz hlavni silou jsou pseudo intelektualni predsudky. Ja jsem pod jejich vlivem take pristupoval k clanku. Ve sve povysenosti maji silnou moc, je treba jim vsak bud setnout hlavu uplne nebo ji dokazat povysit nad sebe samu. Nechat vyrust hlavu vys az se sama stane neprehlednutelnou k napadnuti. Budu trpelive cekat na sveho kritika, na toho kdo mi setne hlavu, ci ji ze sebe preroste.
Andy Conceicao
13.11.2017 10:10
#
Mimochodem Coufal je z nas nejskutecnejsi, protoze je bezprostredni a puvodni v cinu slova, tyhle reflexe jsou uz jen jakymisi hrami. S timto uvedomenim je Coufalova vypoved velmi hodnotnou. Jeho pocity jsou prime, nedeformovane nadhledem, ktery je casto pouze urovni uvedomeni si svoji napadnutelnosti a tak vazi slova. Je to takova vaha slov nez skutecny nadhled. Takovou vahu slov chcete? Aby se vsichni jednotne vyjadrovali jako vahy slov? Menili se jako chameleoni taktu pred rozlicnymi situacemi, v kterych by mohli nekoho urazit a cela jejich vypoved by se scvrkla na tuto nepuvodnost jejich bezprostrednosti? Snad takova skutecnost nikdy nenastane, ac se o tuhle smesnou univerzalnost ruzne intelektualni kruhy snazi.
suicide
14.11.2017 12:19
#
Už tvoje prvé dve vety si zjavne odporujú. Na jednej strane poukazuješ na to, že sa na Coufalovi diskutéri zabávajú, na druhej píšeš, že nemusí byť literát, aby bol braný vážne. Ako vidíš, aký-taký nadhľad je imperatívom aspoň určitej miery rešpektu. Mimochodom, na základe mnohých osobných excesov, regionálnych konfliktov, atribúte klubizmu či národnosti nemožno exaktne determinovať, či hráča možno brať vážne, pokiaľ nepreukazuje istú známku nadhľadu. Ako názornú ukážku by som mohol použiť napríklad Maria Balotelliho či Martina Fenina, ktorí napriek svojmu nezanedbateľnému talentu nie sú vo veľkej miere rešpektovaní ako ľudia či rétori. Predpoklad, že profesionálny hráč futbalu má byť rešpektovaný ako ľudská bytosť iba preto, lebo má vo svojom odvetví nespornú kvalitu, bez ohľadu na jeho intelektuálne osobnosti, mi osobne pripomína regenézu kultu osobnosti v modernej verzii. Čo sa týka urážania na základe nižšej inteligenčnej úrovne kritizovaného, súhlasím s tvojím názorom. Je však nevyhnutné položiť si otázku, či sú úplne všetky reakcie postavené na subjektívnych pocitoch vyššej inteligencie diskutérov alebo na rozhorčení z absencie diplomacie a rešpektu k cudzej kultúre zo strany Coufala. Čo sa týka obsahu komunikátu, nerozumiem, prečo konštatuješ, že kritické komentáre nie sú postavené na priamosti. Názory v tejto diskusii sa len v zanedbateľnej miere konfrontujú s napadnuteľnosťou, takže s poukazovaním na akúsi názorovú taktiku pod vplyvom fóbie z reflexií okolia absolútne nesúhlasím. Myslím si ale, že pôvodnosť či nepôvodnosť textu je obrovský problém tejto doby, osobne preferujem interpersonálnu interakciu v reálnom čase.
Andy Conceicao
14.11.2017 22:09
#
Děkuju

Myslím si, že jednotlivé části tvé opozice jsou adekvátní analytické reakce (který jsem vzýval), které všechny protíná tvůj jednotný ideologický postoj. Aby to však nezůstalo jen v té analytické rovině a abych se ti mohl postavit rovnocenně, musím ještě dopředstavit svoje ideologické zázemí. Nemyslím si, že mými prvními slovy neprosvítá, avšak uznávám, že vyžaduje upřesnění, protože to není zázemí ani tak filosofické, jako spíš teologické. Ze směrů dějin západní filosofie jsem se asi nejvroucněji potkal s německým idealismem a jeho dovršením ve voluntarismu. Vlastními jazykovými a rozumovými silami jsem dlouhou dobu nedokázal popsat pocit, který mi byl z hloubky vlastní, i když jsem šel svými filosofickými postoji proti němu. Ten pocit mi bylo umožněno rozumově uchopit až s pomocí jazyku Friedricha Schellinga, jehož identifikační myšlenka zní nějak takto "skutečnost je totalita před diferenciací včetně diferenciace. Je to vlastně na filosofickou terminologii převeden hlavní bod Ježíšovy teologie. Jako vlastní vnímám i Fichteho a Hegelovy námitky, že poznání s takovým předpokladem vychází naprázdno. Nemůžu však popřít, že tuto identitu cítím vůči svému diferenci-schopnému rozumu jako jemu nadřazenou a jako jakýsi prapočátek. To pro mé názory a postoje má samozřejmě ideologické důsledky a až iracionální následky. Skrze můj ateismus to má bez boha tendence ústit v tělesnost jako prapočátek a k vystavování projevů vůle na piedestál rozlišování skutečnosti místo třídění na základě rozumu a jeho vývoje (náboženská konfese, civilizace přírodního ducha na duši, intelektualismus atd.). To je asi myslím dostačující odpověď na tvou charakterem osvícenskou ideologii, neboť, aspoň to tak vidím (bolestně cítím limity, tedy lépe zatím nemohu), že při tomto setkání je analytická filosofie jen jakési pole, na kterém se utkáváme a nic víc. Myslím si, že do duchovního poznání se člověk prolamuje spíš žitou vůlí (to nemusí nutně znamenat jednání, ale takové myšlení, kterému je jednání horizontem) než čistě intelektuálními předpoklady. Důležitý je tedy pro mě vztah k světu jako celku. Skrze tento drásající vztah poznávám, i když jsem si vědom (bez podceňování), že disponuju průměrnou inteligencí. Hlavními otázkami tohoto vztahu jsou Kantovy metafyzické apriori ideje - bůh, svoboda, nesmrtelnost. Pokud jsem někde odbočil, promiň mi to. Často to dělám, aniž bych si toho byl vědom.

Předpokládám, že vládneš mluveným slovem. Lehce Ti závidím. Já jsem poznal interpersonalitu v Marcelově smyslu, skrze konkrétní pociťovanou lásku a vzhledem ke svému introvertství skrze dopisování, kde jsem se nemusel zaměřovat na formu a měl jsem tak čas na zachycování hloubky svých obsahů.

Andy Conceicao
14.11.2017 22:36
#
Abych to ještě trochu upřesnil. Nevěřím v boha, i když s ním často rozmlouvám. Proto je mi blízký Nietzsche, především jeho něha, kterou vnímám jako primárně určující atribut lidství. Hon na Coufala v téhle diskuzi představoval opak. Představil jsem si to vzdáleně, ale přeci, jako Camusův soud v díle Cizinec, kde se jeho hlavní hrdina Mersault ocitl na pranýři dehonestujícího rozumu. Odsouzení jeho činu je přirozeným rozumem společnosti, avšak ta jeho záměrná dominance a povýšenost je mi čímsi smutným, možná odporným. Takhle to vnímám i zde. Svá první slova vnímám jako vzpouru proti ustálené úrovni rozumu, která si není vědoma či si vědomě užívá své odcizení od obecné jsoucnosti.
Rišty
13.11.2017 15:28
#
lichna
13.11.2017 10:40
#
>vyřazen z kádru<
13.11.2017 12:26
#
REPLIKATOR
13.11.2017 09:21
#
Konečně zajímavý rozhovor
Kepy_FCB
13.11.2017 09:59
#
hlavně že jste tady v době přenosu sami brblali na tu "hudbu" a skřeky, že horší jak vuvuzely...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.