Brankář Štěch byl v Anglii zvolen do jedenáctky roku čtvrté ligy

17.04.2018 12:51 - Aktuality
Marek Štěch (© sparta.cz)
 
Brankář Marek Štěch byl vybrán do nejlepší jedenáctky roku čtvrté anglické ligy. Osmadvacetiletý český fotbalista v této sezoně za Luton odchytal 38 zápasů a patnácti nulami pomohl klub přiblížit k postupu do třetí nejvyšší soutěže.

Štěch přišel do Lutonu loni v červnu ze Sparty a podepsal dvouletou smlouvu. Hned v první sezoně může přispět k návratu do třetí ligy, protože tři kola před koncem soutěže patří klubu v neúplné tabulce druhé místo zaručující přímý postup s náskokem deseti bodů od příček zajišťujících pouze účast v play off.

Štěch už v minulosti v Anglii působil ve West Hamu, Wycombe, Bournemouthu, Yeovilu a Leytonu. Na kontě má také jeden start za českou reprezentaci.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3336
Komentáře (139 / 0 nových)
Fodbalysta
17.04.2018 12:52
#
ledžendary ten
ttopi
17.04.2018 12:54
#
4.liga. To fakt za to stojí? Umím si představit, že to i na této úrovni žije více fotbalem, než třeba u nás ve 2.lize. Ale jinak nevím. Teď dejme tomu postoupí, ale co pak. DO 5 let postoupí do Chamiponship a tam budou 10 let, než půjdou do PL. To už půjde Štěch do fotbalového důchodu. Jaká kariera
Bobřík
17.04.2018 13:05
#
Tak je taky rozdíl žít v Oxfordu a ve Zlíně.
ClancyWiggum
17.04.2018 13:10
#
kubys
17.04.2018 13:57
#
Ty, to nevím, Oxford je taky celkem díra, ale lepší než Zlín to asi bude, to jo.
Nebelung
17.04.2018 18:38
#
Univerzitní město jako univerzitní město
bobis21
17.04.2018 13:09
#
https://www.footballwebpages.co.uk/league-two/attendances;jsessionid=E847B53151C335B271BB404069AD371E
návštěvnost je tam na úrovni české ligy, prachy tam taky budou tipuji podobné. V Anglii to opravdu až po tu 4. ligu je na úrovni.
VP85
17.04.2018 13:32
#
Když hrál Kroča, který hrál ligu ve Zlíně, v 5. anglické, říkal v nějakém rozhovoru, že peníze jsou tam srovnatelné s českou ligou - samozřejmě asi ne platy Sparty a Slavie, ale Zlína, Teplic, Brna...
soukup
17.04.2018 14:15
#
Kroča hrál taky za Luton a zároveň říkal, že Luton se finančně zbytku ligy dost vymykal a podmínky tam určitě nejsou standard na anglickou 4./5. ligu
F.Torres
17.04.2018 14:29
#
no jo, ale co životní náklady?
VP85
18.04.2018 08:32
#
jen jsem psal, co říkal Kroča. Třeba bral v potaz i to kolem... co já vím.
Fodbalysta
17.04.2018 13:35
#
možná budou ty platy o něco málo vyšší než tady v ČR (nepočítám Spartu, Slavii, Plzeň..) otázka jak je to tam s daňovým systémem u sportovců..
bobis21
17.04.2018 13:36
#
tak já to bral jako že jsou podobné čisté, ne hrubé ... jaké je tam zdanění taky nemám tušení.
ttopi
17.04.2018 13:50
#
Já to nemyslím nějak špatně. To mi ale neříkej, že radši půjdeš hrát 4.ligu do Anglie, než třeba 1.ligu jinde. Myslím si, že by si Štěch někde určitě zachytal.
CHONG
17.04.2018 14:02
#
Tak asi záleží na tom, co myslíš tím 1.ligu jinde.
ttopi
17.04.2018 14:05
#
Buď doma, nebo třeba Turecko, Rusko.
VP85
17.04.2018 14:06
#
Turecko a jejich platební morálka, no nevím.
TheTopFootbaler
17.04.2018 19:52
#
Není Turecko jako Turecko - Galatasaray bys bral, Karabükspor už asi méně.
VP85
18.04.2018 08:30
#
tak pochopitelně, ale v těch horších týmech dostavají peníze jen ti, co hrají, na ostatní se vys****
TheTopFootbaler
18.04.2018 16:31
#
No ani ti, co hrají, často ne.
bobis21
17.04.2018 14:18
#
tak já bych asi radši byl v 1. české než ve 4. anglické, ale nevidím na tom, že si někdo zvolí jinak nic špatného. Třeba to viděl tak, že z L2 je kratší cesta třeba do Champu (který bych už před českou preferoval i já). Do zmíněných Turecka a Ruska by se mi upřímně moc nechtělo (možná bych šel do některých částí těch zemí). Každopádně si myslím že Štěch měl potenciál to dotáhnout dál ...
Spalovač šancí
17.04.2018 14:46
#
Raději 4. ligu v Anglii než 1. ligu na Slovensku, Maďarsku nebo Polsku. Když nic jiného, tak si hodně zlepší angličtinu. A pokud není Kadlec, může si střihnout i univerzitu.
Fodbalysta
17.04.2018 14:54
#
Kadlec není, je to Štěch
ttopi
17.04.2018 14:55
#
Takže může.
mayday
17.04.2018 16:37
#
Slovensko Maďarsko určitě ne, ale to Polsko už by snad lepší být mohlo. Kulisa a peníze tam jsou. Když už teda se bavíme, jestli nějaká taková první liga nebo ten čtverec na ostrovech.
Spalovač šancí
17.04.2018 16:46
#
Jenže to Polsko bude podle mě finančně srovnatelné, ale nedá mu to nic navíc do pofotbalového života.
mayday
17.04.2018 16:53
#
Tak spíš jsem myslel tu kulisu a peníze. Kulisa bych řekl lepší a ty peníze těžko říct, nevím. Ale říká se, že tam jsou. Co se týče toho, co mu to dá... Taky těžko říct, je mu 28, asi dost lidí čekalo, když byl mladší, že nebude chytat v 28 ve čtverci. Pro mě z laickýho hlediska je polská první asi víc, i mi přijde, že posunout by se mohl taky snáz do jiné ligy.
Spalovač šancí
17.04.2018 17:01
#
Dost možná si spočítal, že už to moc není na nějaký výkonnostní vzestup a potenciálně dobré angažmá ze sportovní stránky. Takže Anglie opravdu dává velký smysl právě kvůli jazyku. A nakonec se klidně může i stát, že si letošními výkony pomůže do nějakého týmu v Champsu a pak už to bude finančně vypadat zase mnohem líp.
mayday
17.04.2018 17:08
#
Nevím no. Každopádně podle pár rozhovorů, co jsem někde viděl, tak Stěch a spočítat si, to mi nejde moc dohromady Ale to jen tak bokem.
Uwe háže buly
17.04.2018 18:37
#
Tak asi záleží jak kterej tým z toho Slováče nebo Maďarska. Ferencvaros, Videoton nebo Henved bych asi i bral, dobrý velký města, docela stabilní kluby s nějakou historií a jménem.. Na Slovensku určitě bych bral radši Slovan, jak nějakou 4. anglickou ligu, finančně určitě. Ani Trnavy nebo Žiliny bych se nebál.
V Polsku je těch měst a klubů víc a navíc je tam i lepší životní, fotbalová a platová úroveň..
since1880
17.04.2018 15:57
#
Uwe háže buly
17.04.2018 18:32
#
Šel tam asi i kvuli rodině, manželku má z Anglie a asi tam chce i žít..
soukup
17.04.2018 14:20
#
Prachy tam určitě musí mít vyšší než v ČR, protože jinak by neměl ani na nájem Ono to s jeho životní úrovní asi bude podobný jak kdyby v Česku hrál někde spodek ligy nebo lepší kluby ve druhé. V klidu se uživí, ale na machrování prachama to není.
twelwer
17.04.2018 14:29
#
Ale zase nebude to tak ze ubytko mu nejake zabezpecia cize neriesi drahy najom... Urcite aj auto alebo daaky zvoz so spoluhracmi? .. jedlo bude tymove?? Cize ked dostane peniaze tak ich ma takmer cisto pre seba a to uz je celkom fajn myslim.
soukup
17.04.2018 14:34
#
to je samozřejmě taky možný
comeonwilfriedbony
17.04.2018 13:04
#
Konečne nejaký úspech pre český fotbal
Hlavicz
17.04.2018 13:49
#
*pro
Vosic
17.04.2018 14:08
#
*úspěch
biggpee
17.04.2018 14:45
#
*nějaký
Mám Bílé Srdce
17.04.2018 14:46
#
*konečně
Tigerinho
17.04.2018 16:28
#
*futbal
Robbie Snortsline
17.04.2018 17:44
#
Byt slovak tak se raci o uspechu ve fotbale nebavim
suicide
17.04.2018 19:24
#
Ja byť čech, tak sa veľmi nevysmievam
comeonwilfriedbony
17.04.2018 20:30
#
Robbie Snortsline
19.04.2018 17:58
#
Stribro z eura, nejlepsi strelec eura, zlaty mic, sparta na bedne v lm, nekolik vitezu lm co tam mas ty?
comeonwilfriedbony
17.04.2018 20:32
#
kľud, ved to bolo len nevinné rypnutie. Som nečakal, že to až tak rozprúdi krv v žilách.
Robbie Snortsline
19.04.2018 17:49
#
Pohoda ja to tak bral taky
ThePigFeathers
17.04.2018 18:24
#
To je jasný László Bénes
comeonwilfriedbony
17.04.2018 20:31
#
wtf čo s tým má Beneš
ThePigFeathers
17.04.2018 21:26
#
jsi tady krátce aby jsi to pochopil :)
Bandita_Harry
17.04.2018 21:45
#
Benes je v pohode a v gladbachu sa presadi a ty budes cumet a davat trapne vtipy na EF
ThePigFeathers
18.04.2018 08:34
#
Ty blázínku je nemám nic proti Benesovi a jak můžeš vědět že se třeba nemám líp než on? ;) Takže ve finále jsou lepší trapné vtipy :)
Bandita_Harry
18.04.2018 18:12
#
a kde take nieco pisem ? no trapne vtipy su najhorsie zo vsetkeho, ten kto ich dava sa urcite nema dobre
ThePigFeathers
18.04.2018 21:56
#
a ve finale to vtip byt neměl jen konstatovaní :)
Bandita_Harry
19.04.2018 12:14
#
trapne konstatovania su este horsie
Bandita_Harry
19.04.2018 12:14
#
vlastne nie to by som si protirecil su iba rovnako zle
ThePigFeathers
19.04.2018 22:09
#
nevim ale já své konstatovaní nepovažuji za trapné spis za trapné považuji příspěvek na který jsem reagoval :) a ano ten byl opravdu trapny, ty jsi jen odvozenina, která si chtěla psát ale jelikož myslím i na takové tak odpovídám :) jsem prostě lidumil a dobrý člověk :)
Bandita_Harry
19.04.2018 22:26
#
ano dobrí ludia to o sebe musia pisat to ze ty nieco nepovazujes neznamena ze to nieje, islo len o to ze rypanie do Benesa je odveci, sa smejete na tej sume ale tak co snou ked sa taka odhaduje ,naco by niekto z klubu prestreloval cenu predaneho hraca ? k comu by to bolo dobre ? keby tie peniaze s ktorymi by sa malo pocitat by v klube neboli.. momentalne nema odohrateho vela, mal zranenie, pockaj si uvidis a potom bude konstatovanie urcite viac k veci ...
ThePigFeathers
19.04.2018 22:49
#
tak znova :) ja proti Benesovi nemam nic naopak je to talentovnej fotbalista a tym jako Gladbach by do nej neinvestoval takove penize pokud by nemel potencial :) jen kdyz nekdo napise takovou sracku, tak sem chtel napsat to same :) a sam musis uznat ze to co napsal byla fakt hovadina :)
Bandita_Harry
19.04.2018 22:58
#
v pohode, ja tiez a on to myslel asi tiez zo srandy neurazajte sa hned
ThePigFeathers
19.04.2018 23:00
#
ja se neurazim jen sem to chtel nejak vratit a odezva tam byla takze podarene :)
Bandita_Harry
19.04.2018 23:03
#
ale hned si sa z toho vykrucal
ThePigFeathers
20.04.2018 16:18
#
To už nevím je to dlouho a ta částka nesedí :)
Bandita_Harry
20.04.2018 22:47
#
ale sedi napriklad ked dala Benfica 10M za Markovica, Anderlecht 5 za Mitrovica + tam bol nejaky mega bonus z dalsieho predaja neviem preco by nedal Gladbach 5,5 za Benesa Partizan je sice ovela renomovanejsi klub a hlavne akademia ako Zilina ale liga je cca na jednej urovni, je to tim BL ktory financie ma, ciastka je realna
ThePigFeathers
21.04.2018 09:56
#
Ne to nemělo být na částku za Benese ale měl to být laciný vtip jak to řekl Ujfaluši na ty devky :D no to je jedno :) a jak se mu tam vůbec daří (myslím v Gladbachu) , může se dostat nahoru v dohledné době třeba jako třeba Lobotka? A má na to aby byl třeba vudci osobnost jako je Hamšour?
Bandita_Harry
21.04.2018 23:15
#
minulu sezonu dostal par sanci z lavicky a aj zo zakladu a dal vitazny gol proti Herthe od septembra do marca bol teraz zraneny vcera vybehol na par minut z lavicky tak uvidime kolko sanci este dostane dufam ze ho neposlu na nejake debilne hostovanie ale pekne sa cez priprvu rozohra a od buducej cezony bude pravidlene hravat myslim si ze potencialne ma na gladbach urcite, casom aj na lepsi klub len to treba naplnit pocitam snim aj do repre do zakladu na ME uvidime ako bude rast stale ma len 20r
Chim
17.04.2018 20:39
#
Určitě lepší než kdyby hrál první slovenskou ligu.
comeonwilfriedbony
17.04.2018 20:47
#
vidím, že ťa moja poznámka nenechala chladným, takže na tom niečo bude
GAUČ()
17.04.2018 13:06
#
Už si nepamatuju přesně, ale on měl nabídky myslím i víš, ale Luton ho snad nečím přesvědčil? Možná má i na tu druhou anglickou, na třetí určitě. Ale asi bych v jeho pozici taky takhle nižší anglii bral.
Dufan
17.04.2018 14:07
#
Myslím, že nevím
mayday
17.04.2018 16:38
#
Nebelung
17.04.2018 18:41
#
ThePigFeathers
17.04.2018 18:25
#
Tak on nikdy nebyl špatnej brankář :) kdyby mu Sparta dala větší šanci tak by to vypadalo teď jinak :)
pepinim
22.04.2018 09:56
#
Měl nabídky z 2. i 3. ligy, ale přemluvil ho současný trenér Lutonu, který ho už trénoval (myslím, že v Yeovilu) a slíbil mu, že bude 100% jednička a že chtějí už v této sezoně postoupit do 3. a pak co nejdřív do 2.
GAUČ()
22.04.2018 19:41
#
jo supr. Díky za info. Jsem rád, že sem si to tak nějak pamatoval.
LeonardoUžoa
17.04.2018 13:13
#
Tak to respekt
ke kanaka
17.04.2018 13:18
#
No a to teď přišel o místo jedničky.
zelda
17.04.2018 13:21
#
Pokud bych neměl žít v Praze nebo okolí, tak asi taky radši zmizím do pryč
bobis21
17.04.2018 13:30
#
no nevím, mě Praha teda nepřijde jako nějaké skvělé místo pro život. Nemít tady školu a práci tak tady nejsem
Posledni Kovboj
17.04.2018 13:41
#
nikdy jsem si tam za ty roky nezvyk, zlaty malomesto
twelwer
17.04.2018 14:16
#
Mam taky isty problem. Nemat dobru robotu v bratislave uz som doma v malom mestecku
Spalovač šancí
17.04.2018 14:47
#
Každé má něco do sebe a pak holt dle nátury ...
Blasphemer
17.04.2018 15:01
#
Deki
17.04.2018 15:43
#
Ondiis
17.04.2018 15:54
#
Tak si jdi do Ostravy, tam žádnou práci mít nebudeš
bobis21
17.04.2018 15:56
#
já nejsem z Ostravy ani z MS kraje, ani jsem tam nikdy nežil
Kang & Kodos
17.04.2018 16:17
#
Teď už ani bydlení
Ondiis
17.04.2018 16:23
#
Tipsport nepronajímá?
Achašveróš
17.04.2018 19:29
#
V Ostravě je zatím práce dost, ale všude okolo je to horší :D
Chappensee
17.04.2018 16:49
#
Žil jsem v Praze (Zbraslav, Kyje, Břevnov), Kutná Hora, Kladno, a v malé vísce na Vysočině, kde jsem studoval střední a musím říct, že kdybych si měl fakt vybrat místo "jen na život" a nehleděl na příjmy, výdaje a peněžní hodnotu věcí, tak určitě ta Vysočina. Ale na Vysočině mi za stejnou práci nezaplatí ani polovinu toho co v Praze.

V tomhle závidím všem, co nejsou závislý bydlet někde jen kvůli penězům.
zelda
17.04.2018 16:55
#
Nezávisle na příjmech a výdajích bych odjel na samotu do Středních Čech a na zimu lítal někam do tepla
Chappensee
17.04.2018 17:04
#
Jo, to já taky.
Uli_Hoeneß
17.04.2018 17:08
#
Tak že by se taková Zbraslav dala považovat za Prahu..
Chappensee
17.04.2018 17:11
#
No, Praha to je ale :) Ale proto jsem to tam taky vypsal - někdo řekne, že žije v Praze a celý venkov si představí postel pod Karlovým mostem a koupelnu uprostřed magistrály.
zelda
17.04.2018 17:37
#
Uwe háže buly
17.04.2018 19:02
#
Je to území Prahy no.. Ale to sou snad i Lipence vedený jako část Prahy nebo Vinoř, Klánovice
Gareth Bale 11
17.04.2018 18:19
#
Nebelung
17.04.2018 18:41
#
Uwe háže buly
17.04.2018 18:54
#
Mě teda přijde jako super místo pro život. Je tu docela slušná životní úroveň, bezpečno, ovzduší je taky v pohodě, i na pohled je to tu prostě fajn, když se rozhlídnu po městě. Kultura, zábava, sport (i aktivně i pasivně), všechno aspoň přijatelný. Jediný co mi teda sere je cena nemovitostí, tomu vůbec nerozumím nebo lépe řečeno nerozumím, proč s tim někdo něco nedělá.
bobis21
17.04.2018 19:32
#
Tak já neříkám že je to špatné, jen že to není tak skvělé ve srovnání se zbytkem, že nemá cenu jinde žít jak naznačoval zelda ...
Životní úroveň je daná prostě tím, že je v prg koncentrováno velké množstí věcí v ČR (což je normální v hlavních městech - navíc je to dáno i pozicí Prahy ve "středu" země) - což je i to proč jsem tady já, s mým oborem je tak 90% pracovních pozic v ČR v Praze.
Ovzduší - záleží s čím to srovnáváš, v pohodě je možná ve srovnání s Šanghají, ale s Valašskem moc ne (když nepočítám DEZU ). Já jsem navíc zvyklý že doma sednu na kolo a jedním směrem jsem v lese za 200 metrů a druhým směrem za 300 metrů, v Praze je to prostě složitější. I když jsou tady některé pěkné parky kde alespoň nějaká zeleň je.
S cenou nemovitostí není moc co by se dalo dělat. Jediná možnost je zvýšit množství bytů (zastavět ty místa kde zbytečně nic není - např. Kolbenova). Ale i to se projeví až po delší době. Prostě je poptávka větší než nabídka ...
Uwe háže buly
17.04.2018 20:37
#
Tak když to srovnáváš s Valašskem, taak to pak jo no já srovnával třeba s většími městy ve střední Evropě.
Co se týče těch bytů, tak mi přijde, že většina těch nově postavených skončí ve vlastnictví lidí z bývalého SSSR, který to berou jen jako investici a hodně velká část bytů v centru a širším centru končí jako továrna na peníze přes airbnb. Přitom bytů a domů se staví fakt dost a lidí tu až tolik nepřibývá.
niklis
18.04.2018 07:41
#
Tak to neee, pane Deza už rozhodně není, co bývala v tomto ohledu. Ikdyž chápu, že mezi místní folklór patří nadávky na Cabot a Dezu, kolikrát už jen z principu

Ale jinak samozřejmě souhlas. Všude je to blízko do lesa, na kopce... nedám na Valašsko dopustit.
bobis21
18.04.2018 08:04
#
Samozřejmě že je to dnes o něco lepší než dříve, ale pořád jsou dny kdy se ve valmezu nedá ani na druhé straně města větrat, protože např. v množství vypouštěného benzenu (který je opravdu cítit - pro hodně lidí nepříjemně) je DEZA pořád první v ČR.
niklis
18.04.2018 08:19
#
Hlavně v srpnu během zarážek, to je fakt. Neříkám, že je to všechno bezvadné a super. Ale není to tak dávno, co člověk jen projížděl kolem a veděl, že je doma. Ale zátěž to bez debat stále je.
Bobřík
18.04.2018 23:41
#
Jak někdo něco neudělá, bys to chtěl zadarmo nebo co?
Uwe háže buly
19.04.2018 06:42
#
Ne, ale nemusela by se uměle navyšovat cena.
Bobřík
19.04.2018 08:02
#
Jak se jako uměle navyšuje? Je zkrátka nedostatek nemovitostí, zvlášť lepších bytů ve větších městech. A to je tím, že získat stavební povolení v tomhle státě trvá kolem 8 let na stavbu nových bytů. A jelikož za krize se nestavělo, tak spousta nových bytů budou postavený někdy příští rok. Díky tomu klesne i cena těch stávajících.

Kdyby tu nebyla tak neskutečná byrokracie kolem stavebního řízení, tak tu takhle drahý nemovitosti nejsou.
Uwe háže buly
19.04.2018 16:08
#
Jenomže těch bytů neni až takovej nedostatek, jak se dělá. Nesměli by všechno hned zkoupit lidi (většinou cizinci) jako investice, pak zůstavají prázdný... Se podivej někdy v kolika bytech se večer svítí v těch nově postavených bytových komplexech..

A další věc je vyprcaný Airbnb.
Posledni Kovboj
19.04.2018 20:39
#
No, dobre, ale jak to chces resit? Nemuzes nakazovat developerum, komu muzou a nemuzou prodavat. Mne to taky prijde uplne debilni, ale tohle jen tak nekdo nevyresi.
Netvor
18.04.2018 06:57
#
Já si našel práci o polovinu lépe placenou 150 km za Prahou. Za Hradcem Králové a s mnohem nižšími náklady na život.
8833
17.04.2018 13:24
#
To je úspěch!
JessePinkman
17.04.2018 13:44
#
Lepší hrát 4. anglickou. Lidé tam žijí tím sportem, on je sám za hvězdu týmu. Lepší pro každýho, kdo má rád fotbal, než bejt v Česku, kde ti každej akorát nadává.
biggpee
17.04.2018 14:48
#
+ Anglie je uzasna zeme (samozrejme ne pro kazdyho, ale ten kdo tam jde, kor do nizssi ligy, asi k zemi nebo minimalne tamni fotbalove kulture ma nejaky vztah)
TrueCommunist
17.04.2018 14:11
#
Nevím, co se tady všichni smějete. 4. anglická liga je docela dost kvalitní, úrovní tak spodek naší 1.ligy. A plus ještě v Anglii je určitě vyšší životní úroveň. Na pražské týmy by nejspíše neměl, tak tohle jeho rozhodnutí naprosto chápu.
soukup
17.04.2018 14:23
#
The average pay for each of the lower divisions in England is as follows:

English Championship: 324,250 Pounds/year
English League One: 69,500 Pounds/year
English League Two: 40,350 Pounds/year.
*Note: These salaries are before performance and appearance bonuses, so there is potential for these players to earn significantly more.

Ale je to z nějakýho fóra, nevím do jaké míry tomu věřit
biggpee
17.04.2018 14:51
#
no je to aspon takovy hruby odhad a je tam psano ze se jedna o prumer, pokud se jedna o hvezdu tymu muze to byt urcite vic a pokud si privedete zahranicniho hrace a chcete na nem stavet tak zrejme dostane vic nez je prumer, ja myslim ze tam Stech urcite nestrada
Kushmasters_lungs
17.04.2018 15:22
#
No to bych úplně netvrdil. Teda je otázka, co znamená strádat. On má v přepočtu na naše (pokud by bral průměr) 1200000. Dejme tomu, že má nadprůměr, takže 1600000. Pokud je to čistý, tak fajn, ale nezabezpečí se tím na zbytek života. Pokud hrubý, tak je to celkem málo.

Spíš bych to porovnával z jinýho úhlu pohledu. Průměrná salary je v UK 30 000. Čili má jakoby 130 % průměrný mzdy. To je jako by měl v ČR 40000 měsíčně - čili jako já. Ale furt nevíme, zda se bavíme o čistým nebo hrubým výdělku. U mě je to čistej a nestrádám, ale pokryje to moje náklady (za nájem 2+kk platím v Praze 17 + jídlo + auto = cca 30) a zůstane mi nějakých 10 na šetření, případně nějaké jiné osobní aktivity. V praxi občas musí člověk koupit něco do domácnosti, do toho dárky, opravit auto, zaplatit pojistky...a našetřeno za rok tak 20 když se zadaří.

Co tím chci říct je, že jako fotbalista si ve čtvrtý anglický rozhodně moc vyskakovat nemůže a myslím si, že jeho životní úroveň je přinejlepším lehce nadprůměrná. Pokud navíc nemá školu a hlavu na další práci po kariéře, tak to nevypadá na nějakou zářivou budoucnost. Peace
Moyes
17.04.2018 16:07
#
Hlavně máš dost peněz na kush. Peace
ThePigFeathers
17.04.2018 18:29
#
Chappensee
17.04.2018 17:02
#
Názor super.

Akorát vždycky tluču hlavou o zeď, když slyším.... angažmá na 3 rok rovná se zajištění do 65 let. Copak někdo někdy očekává, že se někde zajistíš během pár let na na celý život? - že potom už nebudeš nikde dělat. - Teďka nemluvím k tobě, ale obecně. Znám kluky, co vydělávali třeba 15 let po 200 tisících měsíčně. Dneska je jim přes 40 let. A nemají našušníno nic. Nemají třeba ani vlastní byt. A to vydělali tedy kolem 30 míčů. Protože, jak sami říkají - chlastačky, víkendy, zájezdy, oblečení, steaky v restauracích, elektronika, pořád dokola... Dnes a tady žili, mysleli si, že už nikdy nebudou muset na nic šetřit. A tuším, že u většiny sportovců, manažeru, to bude podobné. Stejně jako obecně u lidí... Když nemusíš, tak nešetříš. - alespoň tak to 90% vidí.

Můj strejda, zadlužený, pivečko a tak. Potom zdědil byt. - prodal ho za milion, dluhy inteligentně zaplatil, a co mu zbylo, tak z toho nakoupil auto, oblečení, potom něco prožral, prochlastal, a pozor před tím autem si koupil akvárko na rybičky za 60 tisíc....

Inteligentní šetření a čekání horších časů opravdu není něco přirozeného u lidí.
Spalovač šancí
17.04.2018 17:19
#
Ono je taky otázka, jak šetřit. Samozřejmě to chce primárně koupit něco na vlastní bydlení (a zřídit k tomu věcné břemeno ve prospěch dětí/rodičů, prostě někoho, komu se může věřit). A zbytek do něčeho investovat. Jenže průměrně inteligentní člověk moc nevěří akciím/dluhopisům, nechat ležet v bance to nemá smysl, protože po 10-15 letech z toho bude reálně polovina, dávat to zlata znamená náklady na úschovu a umění taky ne každý rozumí.
...
Navíc tedy znám národy, u kterých šetření je proti jejich povaze a jsou paradoxně štěstnější než ti, kteří se trápí tím, jestli někdy v budoucnosti pokryjí výdaje. Takový přístup k životu má ovšem docela podstatnou podmínku, a to sice těsné rodinné vazby, aby v případě potřeby vyšších nenadálých výdajů se využila "celorodinná sbírka".
Chappensee
17.04.2018 17:29
#
Tak 10-15% by si mohl z výplaty ušetřit každý. A nemyslím tím šetření na doúčtování elektřiny apod. Prostě tak, aby jsi za pět let těch 10-15% měl pořád.
martin8
17.04.2018 18:03
#
Nejlepší je investovat do nemovitostí. Tím myslím, třeba do bytu, kterej ti pak bude nájmem vydělávat.
Spalovač šancí
17.04.2018 21:07
#
A seberou ti to komunisti
martin8
17.04.2018 21:27
#
Dnes naštěstí už ne a nemyslím, že by to v dohledné době hrozilo.
Spalovač šancí
17.04.2018 23:29
#
V dohledné době snad ne, ale za 30 let nevíš. A to bude zrovna před důchodem
Miguel19
17.04.2018 21:42
#
Jn, to se lehce řekne. Ale kdo v tomhle nemá známosti, tak levnou nemovitost těžko sežene.
martin8
17.04.2018 23:25
#
Tak jde o to co je to levnou. Byt pod milion samozřejmě nekoupíš. Ale moje babička s dědou z důchodu našetřili na 3 byty. Jak? To mi je záhadou. Ale je vidět, že to jde.
twelwer
17.04.2018 14:28
#
Spalovač šancí
17.04.2018 14:48
#
že Mourinho něco ztratil ...
Greny
17.04.2018 15:10
#
jak tam maji anketu v clanku tam tam chybi varianta
oba dva
twelwer
17.04.2018 16:15
#
To iste som si aj ja myslel ze toto mi tam chyba
owny
17.04.2018 15:19
#
4. anglická > 1. česká liga
Pa2el
17.04.2018 15:35
#
Nebelung
17.04.2018 18:46
#
Počtem týmů určitě
Klidný střed
17.04.2018 18:10
#
No já se trochu usmívám... Dřív býval David Jarolím jedním z nejlépe hodnocených hráčů bundesligy, ale na základ v repre to nebylo. Teď máme holt takovéhle individuální úspěchy. Ale snad to pro něj bude ještě přestupní stanice někam výš, určitě to je lepší než sedět sezónu na lavičce nebo někde dělat trojku. Matějů a Skalák jsou v PL, ale neškrtnou si. Ale druhá liga u nás je sportovně lepší. Jinak: Nevíte někdo, proč nikdo nikdy nesáhl po Tomovi z Vlašimi a teď Táborska? On snad musí mít přes 200 zápasů dohromady v té druhé lize. Ale nikdy snad nebyl ani na zkoušce.
Greny
17.04.2018 19:00
#
no pokud má pupek jak kazdej rok v tipsport lize tak se nedivim
Klidný střed
17.04.2018 20:54
#
:) No pupkáče by neměli stavět ani ve druhé, ne? Mladejch gólmanů čeká na šanci hodně, za Vlašim teď třeba chytá Řehák. Nicméně já si ještě pamatuju, jak na začátku devadesátek nastoupil v ČFL za Blešany proti Žižkovu (tenkrát čerstvě s milionářem Čekanem a Ivánkem) velkouzenář Franta Chvalovský. Ten byl fakt tlustej, žádná nadváha. Udržel čisté konto, i když za Žižkov hráli plejeři s ligovými/druholigovými kvalitami.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.