Barák se po zranění dostává do formy, prověřil ho Juventus

08.10.2018 18:53 - Aktuality
Antonín Barák (© slavia.cz)
 
Ačkoli reprezentant Antonín Barák od srpna bojoval s poraněným svalem a jen dvakrát nastoupil v základní sestavě Udine, cítí, že už se dostává zpět do formy. Důkladně ho prověřilo sobotní utkání s italským gigantem Juventusem Turín a rád by českému týmu pomohl k vítězství v Lize národů v derby se Slovenskem.

"Já to beru jako derby, je to speciální zápas. Některé slovenské kluky znám a jednoznačně chci v tomto utkání uspět. Je to pro nás velmi důležitý zápas. Hrozně se na to těším. Kdy jindy je čas ukázat naši sílu, než v tomto zápase," prohlásil Barák při dnešním setkání s novináři.

Jeho nominace na utkání ale byla velkým otazníkem, jelikož kvůli svalovému zranění přišel už o zářijový sraz a od té doby odehrál jen dva zápasy v základní sestavě Udine.

"Velkou roli hrálo to zranění. Proti Sampdorii v srpnu jsem sice šel na lavičku, ale to už jsem věděl, že mám trhlinu ve svalu. Bylo to spíše jen na zmatení soupeře. Pak jsem tři týdny marodil. Ale poslední tři týdny už naplno trénuji s týmem a dostal jsem se do pohody," řekl třiadvacetiletý záložník.

Prověrkou jeho formy byl sobotní zápas s Juventusem Turín, tedy s nejtěžším možným soupeřem v Itálii. Odehrál 75 minut, dokonce v závěru poločasu trefil tyčku, ale prohru 0:2 neodvrátil. "Měl jsem z toho dobrý pocit, trefil jsem i tyčku. Pomalu cítím, že se dostávám do pohody po zranění," míní Barák.

V zápase se prosadil i Cristiano Ronaldo, který v létě přestoupil z Realu Madrid do Juventusu a stal se největší hvězdou v Itálii. "Ronaldo přinesl do Serie A něco nového a celý italský fotbal hodně ovlivnil, dal mu nový impuls a italská liga je díky tomu na vzestupu. Ale při hře jsem ho tolik nevnímal, spíše Juventus jako celek. Ronaldo je ale fantastický hráč, jeho fyzická stránka je abnormální, výskok a rychlost má na špičkové úrovni. Je i hrozně chytrý a počká si na svou šanci," ocenil Barák kvality portugalského kanonýra.

V Udine si zvyká na nového trenéra Julia Velázqueze. "Přinesl zas něco nového. Jako Španěl vyznává kombinační fotbal. Je to něco nového a vyhovuje mi to. Pořád si na sebe zvykáme, trenér už mluví italsky, ale realizační tým na tom tak dobře s italštinou ještě není a zatím se spolu poznáváme a učíme se spolu komunikovat. Povedl se docela začátek sezony, teď máme těžký los, takže sezona zatím vychází dobře a panuje celkem spokojenost," popsal Barák.

Změnu na trenérském postu nyní zažívá i u národního týmu, kde Karla Jarolíma nahradil jeho bývalý kouč ze Slavie Jaroslav Šilhavý. "Pod trenérem Šilhavým jsem působil tři čtvrtě roku ve Slavii, získali jsme titul a bylo to super. Je lidský a zakládá si na komunikaci a profesionalismu a dobré partě. A to je hodně důležité," řekl Barák.

Těší se i na spolupráci s asistentem trenéra Tomášem Galáskem jako se zástupcem úspěšné generace. "Má za sebou skvělou kariéru, patřil k lídrům naší silné generace. Je pro nás inspirací a je skvělé mít takového člověka v týmu. Já jsem toho zastáncem. Kdykoli mám možnost mluvit s panem Poborským a těmito lidmi, tak to má na mě velký vliv. Já si těchto lidí moc vážím za to, jak reprezentovali český národ," uvedl Barák.

Sám chce nyní dobře reprezentovat a věří, že národní tým v zápasech na Slovensku a na Ukrajině ukáže svou sílu. "Vím, že minulý sraz neodpovídá tomu, jaký máme tým. A věřím, že ukážeme, že na tom tak špatně nejsme. Slovensko má sice kvalitní tým, ale to samé je na naší straně. Horší tým nemáme, podle mě máme i širší kádr. Ale uvidí se na hřišti," dodal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2458
Komentáře (62 / 0 nových)
Klokanomet
08.10.2018 19:05
#
Tak ale už by to chtělo pořádný výkon kluci...pod Jarolímem se mi za poslední rok a půl nějak více zapsaly jenom výkony v přáteláku proti Belgii a kvalifikace s Německem, přestože oba skončily prohrou.
Urs
08.10.2018 19:11
#
Pavlenka - Kadeřábek, Čelůstka, Brabec, Novák - Šural (Masopust), Barák, Jankto, Zmrhal - Vydra, Schick
REPLIKATOR
08.10.2018 19:18
#
Šural, Brabec
Urs
08.10.2018 19:22
#
Šurala na pravo nevidím jako problém a koho bys tam jako na CB dal? Hlavně mi nepiš Gebreho jakožto klasickýho RB, možná na Kadeřábka když už taky bych si uměl představil na pravý straně zálohy a Gebreho jakožto pravého beka.

Jinak při absenci Kalase či Suchýho je Brabec jako jasná varianta.
REPLIKATOR
08.10.2018 19:27
#
Stronati nebo Pudil
Urs
08.10.2018 19:32
#
Tak u Stronatiho nevím, když měl problém se prosadit v Rakousku, teď nevím jak hraje, třeba se zvednul, ale Pudil co jsem koukal toho moc ve druholigovým anglickým týmu moc nenahrál.
MichalKotukov
08.10.2018 22:56
#
Ty vole, Šural nemůže hrát křídlo. Rychlostně je na tom hůř než Lafata.
Lord Beilish
09.10.2018 14:53
#
Souhlasím, Erich Brabec by na to v pohodě měl.
Hafna
08.10.2018 19:21
#
To je zas prasopes
Urs
08.10.2018 19:23
#
Je to jen moje představa, neprožívej to, Více jsem napsal nad tebou co si myslím.
Hafna
08.10.2018 19:26
#
Já hlavně nevím proč se boji všichni zkusit Gebreho na stoperovi, když jsme tam v háji a na RB máme přetlak...
REPLIKATOR
08.10.2018 19:29
#
Protože stopera hrál proti Ukrajině a všichni jsme ten zmatek viděli. Nemá návyky na hru ve středu obrany. Celý život hraje na kraji.
Hafna
08.10.2018 19:32
#
Ale to bylo v tom rádoby in rozestavení, které je pro obranu mnohem náročnější než 4-4-2 nebo 4-3-3. To si myslím, ze by horší než Brabec v klasické čtyřčlenné obraně nebyl...
Urs
08.10.2018 19:33
#
Však to píšu, při tom poslednímu systému to byla kravina, při rozestavení 4-4-2 si ho tam umím představit, systém hrát se třema obráncema je s naším momentálním výběrem podle mně blbost, což se projevilo na výsledcích.
Hafna
08.10.2018 19:37
#
nakonec se shodneme
Urs
08.10.2018 19:40
#
Jo, teď už si rozumíme, jen jsem chtěl vědět argument a většinou se rozumní domluví
Urs
08.10.2018 19:30
#
Tak já nevím, ale když hrál právě gebre v tom systému na 3 obránce, tak mě tam moc neseděl. I když je pravda, že při momentální situaci ohledně stoperů těch variant moc není no a je fakt, že pořád by asi zahrál Gebre lépe na stoperu než někdo průměrnej z ligy.
Hafna
08.10.2018 19:36
#
Prave, když si vezmu ze momentální stoperi jsou neprovereny Celustka, nejistý Brabec, Hejda který sedí v Plzni a Kudela, který se dostal do sestavy v naši lize jen díky extrémní marodce, tak je ten Gebre menší zlo... Uvidime časem co Suchý, Kalas nebo třeba i ten Jugas se chytí
Urs
08.10.2018 19:36
#
PBLead
08.10.2018 21:30
#
Líbí se mi ta záloha a útok. Ale prosím bez Šourala, to je hráč, co by měl teď sedět na lavičce ve Spartě a ne hrát za repre.
Urs
08.10.2018 21:36
#
To teď opravdu hraje tak zle?
PBLead
08.10.2018 22:10
#
Tak příšerně nehraje, ale na to, že je jeden z nezkušenějších a je to kapitán, tak nic moc. Hraje pomalu a neřeší spousta věcí správně. Góla dal naposledy v srpnu. Na druhou stranu je dobrej v tom, že dokáže měnit pozice během zápasu (útok, záloha a pak třeba zas zpět podle potřeby). Nechci ho hanit, je to můj oblíbenec, ale v poslední době mě dost v zápasech zklamal.
mistr129
09.10.2018 07:16
#
Chudák Pavlenka
Disarm
08.10.2018 19:43
#
Mimo jiné, Barák byl v zápase s Juve jeden z nejhorších na hřišti
TheTopFootbaler
08.10.2018 20:13
#
Ale trefil tyčku.
Lord Beilish
09.10.2018 15:04
#
V závěru poločasu - asi když to rozhodčí pískl a Barák mu chtěl kopnout balon.
Majo21021997
08.10.2018 23:04
#
tohto šaška priemerného, čo nehráva ani stabilne v podpriemernom talianskom klube si pamätám ešte pred žrebom Ligy národov, ako povedal, že by nás chcel do skupiny, pretože by si na nás jednoducho veril a čakal, že sme z prvého koša najslabší súper, že sme naprosto zrovnateľné tímy, ,no som zvedavý Antonínko, čo Češi teda ukážu proti nám a u nás, nakoľko máte najslabšiu generáciu v historií samostatného Česka a my najsilnejšiu... v roku 2009 ste mali omnoho kvalitnejší výber ako máte teraz a tam sme vás porazili u vás doma takmer s polovicou hráčov čo nastúpi teraz( možno menej ako polovica o 2 hráčov) a treba povedať, že tí naši mladí sú ešte lepší ako vtedajší hráči, ako netvrdiím, že Čechov dvakrát vypukáme, ale minimálne doma by sme mali vyhrať... u nás nevyhrávajú aj lepšie tímy ako Česko, no uvidíme na ihrisku, jediné, čo môže našich zväzovať je hlava, že to budú mať proste vsugerované, že to je derby, v tomto boli Češi vždy napred, že sa s tým dokázali vysporiadať lepšie, ináč kvalita hlavne v zálohe, kde sa bude najviac rozhodovať o výsledku a góloch je na našej strane, ja proste nevidím u vás také persóny ako je Hamšík,Lobotka,Mak...v obrane Škriniar,Škrteľ,Pekarík
Majo21021997
08.10.2018 23:07
#
ešte na začiatok som chcel doplniť za tou vetou : že sme z prvého koša najslabší súper,... ako ja netvrdím, že máme úplne TOP reprezentáciu a aj v tom 3 koši sú možno lepší súperi ako my( Srbsko,Grécko), ale na Čechov by to malo stačiť náš výkon
Danyl
09.10.2018 04:39
#
Eurofotbal.CZ
Posledni Kovboj
09.10.2018 00:03
#
tl;dr ovcomrd je butthurt
ClancyWiggum
09.10.2018 00:08
#
ladyboy arsenal
09.10.2018 15:16
#
tadytoho kripla co sleduju fest tlačí bryndza za ráfkem
Posledni Kovboj
09.10.2018 15:25
#
mnam
TopinB
10.10.2018 07:21
#
Bakary3
09.10.2018 08:23
#
Ty jsi hrozně zamindrákovanej pitomec
Líbí se mi, jak se tu vždycky u článků o našem nároďáku zjevíš a začneš nám cpát tvoje moudra a jak máte TOP TOP hráče.
Neboj, my vaše hráče známe, nemusíš nám je pořád představovat.

Jinak mě kvůli takovejm, jako ty, fakt pobaví, když nás neporazíte
Majo21021997
09.10.2018 11:12
#
Ja som zamindrákovanÿ pitomec? mne skôr príde zakomplexovaný pán Barák, čo článok to väčšia sračka, chlapec má asi zo Slovákov veľké komplexy, pozerám, že je z Přibramu , 60 km od Prahy :D tak už mi to dáva väčší zmysel, prečo má takéto silné reči a podceňuje nás, snáďpo zápase zamrzne ten jeho optimizmus a naivita ako si myslí, že Česi sú možno aj lepší ako naši, fakt ma to baví, že sa chcete rovnať , ako keby sme sa my rovnali s vami v hokeji, že sme na stejnej alebo lepšej úrovni
Juventus
09.10.2018 11:25
#
Jste stejný hovna jako my.Zas tak lepší kádr teda určitě nemáte.kdyby sme hráli s Francií, Německem neřeknu nic.Ale s váma? Tam je to vždy 50-50.Máte tam 2 hráče kteří ok, hrají špičku, zbytek jsou průměrná evropská jména jako naši.
Majo21021997
09.10.2018 11:35
#
To je tvoj názor a neberiem ti ho , uvidime po zapase , podla mňa je to 70 ku 30 pre našich , 50 na 50 to bude možno u vás v Prahe, ale doma sme oveľa silnejší ako von
Bakary3
09.10.2018 11:36
#
Nevím, co s tím má společnýho, že je z Příbrami, ale vůbec mám problém s pochopením tvejch myšlenkových pochodů.

Barák je hodně inteligentní kluk se zdravým sebevědomím a nevidím nic špatnýho, jestli řekl něco ve smyslu, že by to byl s váma zajímavej zápas a že bysme měli šanci, to je pravda.

A kdo se s váma chce rovnat? Teď neurážím Slováky, ale fakt si myslíš, že vy byste jako pro nás měli být měřítko? Ikdyž jste momentálně výš - no Škrtel, Hamšík a další taky stárnou... - nenech se vysmát.

Všichni tak nějak uznávají, že teď prostě ten tým máte poskládanej líp (ikdyž to neznamená, že na hřišti to nemůžeme urvat my), takže nevím, o co jako jde.
Porovnávat chceš pořád jenom ty a pár tobě podobných, vy jste nám víceméně jedno..., to svědčí o tvym mindráčku.
Majo21021997
09.10.2018 12:22
#
Asi tak, že skoro všetko od Prahy je voči Slovákom zamindrákované .... nedaj sa vysmiať s tým meritkom, vy nieste meritko už ani pre Austráliu nie to pre nás, herne vás prehrálo Rusko aj Ukrajina a v podstate každý váš súper je herne lepší, si myslíš, že Slovensko je až o tak moc horšie ako Ukrajina alebo Rusi aby sme boli počas celého zápasu bitý ako žito? My sme s Ukrajinou zahrali u nich doma naprosto vyrovnaný zápas , rozhodla jedna blbá penalta, keby Ukrajinci hrali proti nám tak ako proti vám tak dostanú naložené, nakoľko máme aj lepších hráčov na brejky ako vy..áá boha ja ani neviem prečo sa tu naťahujem s vami , Slovensko vyhrá o to sa nebojím, pre nás momentálne súper nie ste ako my pre vás nie sme súper v hokeji tečka skončil som
Majo21021997
09.10.2018 12:26
#
Hamšík a Škrtel starnú to máš pravdu, ale naši mladí sú takisto lepší ako vaši mladí, Lobotka,Škriniar,Hancko,Mráz,Bero,Béneš, Jakubech,Rodák,Fojtíček,Vavro, Mazáň pozri sa kde všetci hrajú v akých ligách.. vaša U-21 je už z boja o postup na ME, zatiaľ čo naša bude bojovať až dokonca o postup, už to o niečom svedčí, kde je český a slovenský reprezentačný futbal
Majo21021997
09.10.2018 12:33
#
To niesú nejakí vidláci, čo kopú vašu ligu a keď prídu do zahraničia majú problém sa chytiť... Hancko má 20 rokov iba a už hral polčas za Fiorentinu..a časom bude dostávať ďalšie šance, Mráz už takisto hravá v Empoli a hneď v prvom zápase dal gól a to bol na Ihrisku 15 minút, . To by som chcel vidieť nejakého mladého Čecha v takom veku, jedine Schick, ale ten tiež nehráva furt ako Lobotka, Škriniar o ktorých už majú záujem aj veľkokluby typu PSG, Barcelona atď
Bakary3
09.10.2018 12:43
#
Když napíšeš "tečka skončil som", tak skonči
Všechno porovnáváš jen výsledkama a dost zapomínáš, že jsme měli trenéra tragéda, ani teď to nebude hitparáda, ale ty výsledky neodpovídají našim možnostem.

Máte silnou generaci, k tomu talenty, zatím to ale fakt není důvod, proč byste měli pro nás být dlouhodobě měřítko.

"Slovensko vyhrá o to sa nebojím, pre nás momentálne súper " - tak to byste nás při takový sebejistotě v obou zápasech měli zfouknout o 3 kousky, ne? Proč jsi psal výš, že v Praze to může být 50/50 ?

Ty žiješ v bublině, že máte repre jak Němci, nebo co Třeba vyhrajete, ale žádnej debakl nečekám.
Juventus
09.10.2018 13:12
#
já prostě čekám že naši vyhrají.Slováci jsou na hrušce, naši podceňovaní, přitom zas tak horší hráče nemáme, jestli vůbec.Přesně role co nám sedí.K tomu prostě citím že už příjde i povedenej zápas jak herně tak výsledkově.Tím to nebudu brát jako nějakou výhru že porazíme slováky. V tom průměru budeme ještě několik let.
zgeroTT
09.10.2018 13:22
#
a maja treba brat s rezervou. Jeho letne prispevky o kvalitach nasich lig su legendarne.
VP85
09.10.2018 13:23
#
navíc, nové koště lépe mete...
VP85
09.10.2018 10:35
#
V Praze sice Slovensko vyhrálo, ale obraz hry vypadal tak, že my jsme utočili a byli lepším týmem, za stavu 1:1 Jarolím trefil spojnici tyče a břevna, chvíli na to bylo 1:2 z brejku. Kdyby to tam padlo, vyhráli by Češi. Tenká byla tehdy hranice mezi úspěchem a neúspěchem. Takže se tu oháníš vítězstvím, jako by bylo jednoznačné, ale tehdy jste měli jen velké štěstí.
Majo21021997
09.10.2018 11:08
#
VP85: vtedy ste ale boli favoriti vy, nie my a to je veľký rozdiel..my sme mohli iba získať, teraz je to naopak , vy môžete iba prekvapiť... Naši hráči, ktorý sú teraz skúsení a starší tak boli vtedy mladé uchá bez skúseností, teraz si myslím, že máme o level lepších hráčov ako v roku 2009, popravde ak vás neporazime tak to bude pre nás hanba (ostuda) je to niečo také ako keby ste vy prehrali s nami na olympiáde v hokeji
Reggie
09.10.2018 12:47
#
Ako keby jsme s vami prohrali na OH v hokeji??? Nenech se vysmat. Ano, ted mate mozna o neco malo silnejsi generaci nez my, ale prirovnavat ten zanedbatelnej rozdil k rozdilu v kvalite nasi hokejovy repre s vasi, je teda uplne mimo
VP85
09.10.2018 13:19
#
Jak jsem psal, měli jste štěstí.
uff
09.10.2018 17:05
#
S tým šťastím je to relatívne. My sme si dali nešťastný vlastný gól. Zápas to bol vyrovnaný.
patrikasd
10.10.2018 09:00
#
čoboláku, vždycky budete ti druzi za Cechy
Majo21021997
08.10.2018 23:09
#
a ešte som zabudol doplniť Dudu do tých persón... najlepší strelec v bundeslige momentálne
dextroza_m
09.10.2018 08:33
#
Bohužel máš pravdu, naší hráči v zahraničí kromě Rbcek a golmanu paběrkují, zatímco Vaši kluci jsou základní stavební kameny svých týmů. Jedu se na ten zápas podívat, ale očekávám 3:0 pro SVK. Přání 1:2.
Majo21021997
09.10.2018 11:24
#
3:0 to nebude podľa mňa, zápas to bude ťažký pre nás hlavne po psychickej stránke.., ale snáď bude pekný zápas, tým, že naši by mali vyhrať aspoň 1:0 , bude to zápas o góle
8lampard8
09.10.2018 08:35
#
Paco Alcácer nesouhlasí
Greny
09.10.2018 09:23
#
na Dudu nasadime Radka Dudu
uff
09.10.2018 17:05
#
Posledni Kovboj
10.10.2018 12:43
#
staci Limba
Antientam
09.10.2018 10:33
#
Ale nebudte smiešny. Derby nemá favorita, a proti Slovákom sa Ceši tradične vyhecujú. Takže typujem remízu, možno aj prehru 0:1.
Reggie
09.10.2018 12:49
#
Souhlas, muze to dopadnout jakkoliv. Tim spis, ze vasi asi budou pod vetsim tlakem, protoze jste se nam konecne papirove vyrovnali, mozna jste ted o kousek pred nama. Proto budete mirnej farvorit, navic hrajete doma. Ale to jsou pouze papirovy predpoklady.
Antientam
09.10.2018 13:13
#
Možno stopéri, inak krajní obrancovia nemajú zápasovú prax.Ani útočník nie je bohviečo.A na krídlach to už nie je ako kedysi.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.